Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Jag slutade att amma i onsdags morse och nu har hon äntligen accepterat flaskan så att hon t.o.m kan somna i min famn när den är slut.
5 månader klarade jag och det har verkligen varit slitit. Vikten är en del av att jag slutar nu. Väger 4 kg mindre än vad läkaren rekommenderade mig så nu har jag gått ner 10 kg + alla gravkilona.
LitenBlomma: typiskt med bilen! Hoppas det är nåt som är lätt/billigt att laga!
5 månader är inte illa! Du måste ju tänka på din hälsa också du kan ju inte tyna bort du som var så smal redan innan. Föresten så slutade jag amma LIam vid 5månader för han var mer intresserad av flaskan så det blev bara tvärslut där
Schumi: Jobbigt! Hoppas att allt blir som vanligt igen i vardagen. *kram*
Idag ringde min bm... tydligen gick glukosbelastningen inte så bra som jag trott jag har aldrig haft höga värden när jag kollat hos bm så jag fattar inget just nu! Hon sa nåt om att det inte var gravdiabetes men att jag hade låg glukostolerans. Fick en läkartid på spec.mvc och hos en diestist. Hon ringde och väckte mej så jag blev lite ställd och glömde helt av att fråga en massa. Om det nu inte är gravdiabetes varför en tid så snabbt på spec.mvc?
Movieprincess: Men oj då! Du kanske ligger på något gränsvärde? När fick du en tid? Förstår att du blev tagen på sängkanten och inte tänkte på vad du skulle fråga. Viktiga saker får man inte berätta för mig/fråga mig innan lunch.
agamemnon: Jag har ingen att prata med. gnäller av mig till er och till min man. Har svårt för att prata med psykologer/terapeuter. Känns så stressat och forcerat...
Jag ska försöka ta mig iväg och köpa godis... Har ingen lust att ta mig ner till bilen och hämta dubbelvagnen men måste nog göra det...
Måste bara få på Noa kläder...