• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • SchumiFerrari
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-29 11:15:32 följande:
    Usch då..Men man klarar att sitta själv oxå Jag sitter själv oxå ikväll för sambon jobbar som dj. Imorgon oxå. Och i stort sett alla lördagskvällar sitter jag själv för sambon jobbar då.
    Jag är inte van att vara själv på fre-lör kvällar. Min man har ett jobb 8-17 mån-fre. Annars är han  hemma eller så gör vi något ihop. Just nu behöver jag min man hemma eftersom att  jag inte mår så bra men vi  måste oxå ha en fungerande bil...

Jag har en historia av sjuksrivningar pga depressioner. Tid fylld med medicinering, självdesktruktivt beteende i form av att äta godis, kakor mm, skurit mig... mm. Därför är det väldigt jobbigt just nu för mig när det inte är som vanligt i min vardag.

Men nog gnällt.. Hoppas att ni andra har det bra!
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Leos och Vincents mamma
    SchumiFerrari skrev 2010-01-29 11:24:59 följande:
    Jag är inte van att vara själv på fre-lör kvällar. Min man har ett jobb 8-17 mån-fre. Annars är han  hemma eller så gör vi något ihop. Just nu behöver jag min man hemma eftersom att  jag inte mår så bra men vi  måste oxå ha en fungerande bil... Jag har en historia av sjuksrivningar pga depressioner. Tid fylld med medicinering, självdesktruktivt beteende i form av att äta godis, kakor mm, skurit mig... mm. Därför är det väldigt jobbigt just nu för mig när det inte är som vanligt i min vardag. Men nog gnällt.. Hoppas att ni andra har det bra!
    Låter inte bra.

Min sambo har oxå ett vanligt vardagsjobb, det han jobbar på fredagar och lördagkvällar är hans extra jobb, eller snarare hobby.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma