• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-01-28 18:30:37 följande:
    Kikar in en snabbis, steker pannkakor till kvällsmat. Du är ju gravid, vore ju konstigt annars Jag har bokat en partyweekend eller vad det hette för mig och maken. Har blöllopsdag den 14:e feb. men då jobbar svärmor så den 20-21 ska vi ha lite egentid. Han vet inget än
    Ja, du säger ju det. Tyvärr (eller inte tyvärr för min omgivning) så har alla konstiga symptom dock försvunnit igen (precis som det brukar vara innan mensen), inga ömma bröst längre, humöret är också (rätt) stabilt igen,... Men, men, det tar den tid det tar antar jag.
    Det låter som en härlig bröllopsdag! Hoppas han blir glad (men det borde han väl ha vett att bli!)! Tror inte det händer mycket på vår bröllopsdag (17 mars), efter London och Malta lär vi vara luspanka.
  • Leos och Vincents mamma

Jag och min sambo firar 9 år på onsdag. Det ska vi fira med en kryssning den 13 februari tillsammans med min bästa kompis och hennes man.
    Vi var ju ute för två veckor sen och åt mat och gick på bio, det var vårat sätt att fira på tu man hand och så blir det denna kryssning med dem

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-29 09:35:18 följande:
    Jag och min sambo firar 9 år på onsdag. Det ska vi fira med en kryssning den 13 februari tillsammans med min bästa kompis och hennes man.Vi var ju ute för två veckor sen och åt mat och gick på bio, det var vårat sätt att fira på tu man hand och så blir det denna kryssning med dem
    Vad kul!!

Jag har aldrig varit på nån kryssning, får jag kanske ordna till nästa bröllopsdag. (Ja, jag kan stava till bröllop, var bara lite stressad igår )

Vi ska checka in vid 15, gå en sväng på stan, duscha och basta i relaxen, äta middag på restaurang vid 18 och sen parta loss hela natten. Sovmorgon och hotellfrukost, kan det bli bättre!?
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • LitenBlomma
    Safa skrev 2010-01-27 21:29:03 följande:
    Hej på er, hoppas allt är bra med er alla!Här kommer en bild på Ida som fyller 2 år den 26/2, tänk att två år har gått... Här är en bild från nyårsafton på Kanarieöarna. Kram på er!
    Så söt!

Nu är det inga bebisbilder längre här i tråden, alla våra små är helt plötsligt så stora!
  • LitenBlomma
    Bettanspettan skrev 2010-01-27 21:26:29 följande:
    Hej alla. Tack för länken Agamemnon!Ja sitter o surar över att Jocke är fast i snöstorm, 20 mil norr om Bodö och antagligen inte kommer hem förrän lördag (han åkte i söndags kl 11) om jag har tur blir det sent fredag..  Jävla skitväder!! Dessutom jobbar jag helgen, men inte så långa dar.Jag fick provsvar igår och det var inget fel på min sköldkörtel så jag får väl bara skylla på åldern att jag är så trött o "sleten".Oskar har börjat gilla pottan mer o mer, kissade två ggr på den ikväll, men han går naken då, ska testa med kallingar nån dag när jag är ledig. Denna veckan är körig, jobbar 54 h.
    Jäkla snö! {#lang_emotions_yell} Hoppas att han hinner hem till fredag!

Jag lyckades paja vår nya bil igår, hur fan lyckas jag!! {#lang_emotions_cool} Först kom oljelampan upp och jag kunde inte köra iväg, stod i en t-korsning. Stängde av motorn och provade igen, då slocknade den. Var hos tandläkaren, har ett hål, ajjabajja! Sen kom jag inte ens ut från Emmaboda så lyser motor-lampan och ett tutande ljud börjar låta. Jag blev skitskraj och tänkte att nu börjar väl hela bilen att brinna så jag stannade ett par meter in på en 90 väg, precis efter korsningen. Stod med varningsblinkers och försökte att ringa Jimmie men fick bara upptaget hela tiden. Lastbilarna dånade förbi och jag hade lite smått panik
    Jimmie kom och bytte bil med mig sen körde han hem den nya så nu står den här utanför till ingen nytta. Som sagt, hur lyckas jag alltid paja våra bilar??
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-29 09:35:18 följande:
    Jag och min sambo firar 9 år på onsdag. Det ska vi fira med en kryssning den 13 februari tillsammans med min bästa kompis och hennes man. Vi var ju ute för två veckor sen och åt mat och gick på bio, det var vårat sätt att fira på tu man hand och så blir det denna kryssning med dem
    Mysigt och kul ju! Ni får det säkert jätteroligt!
    En liten kryssning skulle jag också vilja göra men jag har svårt att få med min man på det. Nu blir det ju inget detta år men jag kanske hinner övertyga honom tills nästa.
    LitenBlomma skrev 2010-01-29 10:02:08 följande:
    Vad kul!! Jag har aldrig varit på nån kryssning, får jag kanske ordna till nästa bröllopsdag. (Ja, jag kan stava till bröllop, var bara lite stressad igår ) Vi ska checka in vid 15, gå en sväng på stan, duscha och basta i relaxen, äta middag på restaurang vid 18 och sen parta loss hela natten. Sovmorgon och hotellfrukost, kan det bli bättre!?
    Har du berättat för maken?
  • LitenBlomma

Agamemnon: Nej inte än, eller jo, jag har hintat om att jag har en hemlis... Han blev först nervös och trodde att vi skulle bli fler Nejdå, sa jag, nåt roligt är det

LitenBlomma skrev 2010-01-29 10:02:08 följande:
    Vad kul!! Jag har aldrig varit på nån kryssning, får jag kanske ordna till nästa bröllopsdag. (Ja, jag kan stava till bröllop, var bara lite stressad igår )Vi ska checka in vid 15, gå en sväng på stan, duscha och basta i relaxen, äta middag på restaurang vid 18 och sen parta loss hela natten. Sovmorgon och hotellfrukost, kan det bli bättre!?
    Det tycker att du ska göra Är så kul och mysigt med en kryssning.
    Här blir det oxå party hela natten lång och sovmorgon och STOR frukost dagen efter
  • SchumiFerrari

Idag mår jag  verkligen piss.... Mannen kunde inte laga bilen igår utan måste  ta det ikväll... superkul att sitta själv en  fredagkväll när han är i garaget.... Tur att vi ska gå ut imorgon..
    Har fått tag på en generator för 700:-

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
    SchumiFerrari skrev 2010-01-29 11:10:40 följande:
    Idag mår jag  verkligen piss.... Mannen kunde inte laga bilen igår utan måste  ta det ikväll... superkul att sitta själv en  fredagkväll när han är i garaget.... Tur att vi ska gå ut imorgon.. Har fått tag på en generator för 700:-
    Usch då..
    Men man klarar att sitta själv oxå Jag sitter själv oxå ikväll för sambon jobbar som dj. Imorgon oxå. Och i stort sett alla lördagskvällar sitter jag själv för sambon jobbar då.
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9