• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-26 22:00:48 följande:
    Är precis hemkommen efter ett dygn i Norrköping. Jag och barnen åkte dit efter dagis igår. Så nu har vi haft mormor och morfar mys med mina föräldrar Tog en dag ledigt från pluggandet så resten av veckan blir det hårdkörning verkligen!
    Så mysigt! Det var säkert värt lite speed-plugging.
    Apropå större bil, gissa vad som hände idag... ena bakdörren på vår nya gamla bil gick sönder!! Det är helt otroligt, vi måste göra något mycket konstigt med våra bildörrar!
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-01-26 22:05:50 följande:
    Så mysigt! Det var säkert värt lite speed-plugging. Apropå större bil, gissa vad som hände idag... ena bakdörren på vår nya gamla bil gick sönder!! Det är helt otroligt, vi måste göra något mycket konstigt med våra bildörrar!
    Haha, gick den sönder bara sådär?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-26 22:17:49 följande:
    Haha, gick den sönder bara sådär?
    Yep, jag satt bak och när vi kom hem gick det inte att öppna dörren. Svärfar säger att det är mitt fel eftersom jag uppenbarligen har ett problem med dörrar... Jag lyckades låsa in mig i hans badrum första gången vi träffades och satt fast där tills någon äntligen hörde mina knackningar och rop: "Hello? Hellooo?!" så jag förstår hur han tänker.
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-01-26 20:42:23 följande:
    Det låter ju som om det går alldeles utmärkt! Vi har äntligen fått en tid för utvecklingssamtalet (jag är ju så nyfiken! ), nästa tisdag är det dags. Nu tror jag ju inte att de kommer att säga något helt oväntat men spännande ska det ändå bli.
    det gick jätte bra och sen igår eftermiddag var vi nästan hela klassen och åkte skriskor.. gissa vem som hade ont i fötterna igår kväll och har träningsverk idag.. men kul hade vi..
    nu ska jag göra mig i ordning och göra i ordning emiliya sen ska hon på dagis och jag iväg till skolan..
    Emiliya 080304 & Imran 090214 - yagubova.blogspot.com
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-01-27 06:30:48 följande:
    det gick jätte bra och sen igår eftermiddag var vi nästan hela klassen och åkte skriskor.. gissa vem som hade ont i fötterna igår kväll och har träningsverk idag.. men kul hade vi.. nu ska jag göra mig i ordning och göra i ordning emiliya sen ska hon på dagis och jag iväg till skolan..
    Låter jättekul (inte träningsvärken då )!
    Här har vi hemmadag idag och inga speciella planer förutom det vanliga (tvätt, plock,...). Det ska snöa jättemycket och även blåsa så vi får se om vi går ut (hittills faller inte många flingor).
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-01-26 22:27:32 följande:
    Yep, jag satt bak och när vi kom hem gick det inte att öppna dörren. Svärfar säger att det är mitt fel eftersom jag uppenbarligen har ett problem med dörrar... Jag lyckades låsa in mig i hans badrum första gången vi träffades och satt fast där tills någon äntligen hörde mina knackningar och rop: "Hello? Hellooo?!" så jag förstår hur han tänker.
    Haha, skrattar så jag dör snart
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SchumiFerrari

Idag har jag reristrerat mig på en av vårens kurser.. REligion och sexualitet. Det ska bli super skoj!!! Såg att en av lektonerna blivit flyttad från 19/2 till 12/2...så måste kolla med mitt lärcenter om de funkar för dem, med fsk för Noa och min mamma för Smurfen...

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-01-27 11:16:00 följande:
    Idag har jag reristrerat mig på en av vårens kurser.. REligion och sexualitet. Det ska bli super skoj!!! Såg att en av lektonerna blivit flyttad från 19/2 till 12/2...så måste kolla med mitt lärcenter om de funkar för dem, med fsk för Noa och min mamma för Smurfen...
    Vad kul! Är det en lektion på plats eller en distanslektion?
    Funderar till och från på att läsa något men det stupar alltid på att jag först måste lära mig svenska och det känns sååå tråååkigt.
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-27 09:57:28 följande:
    Haha, skrattar så jag dör snart
    Det är ett running gag vid varje familjesammankomst.. Första intrycket han fick av mig var iaf väldigt underhållande.
  • Movieprincess
    Agamemnon skrev 2010-01-26 22:27:32 följande:
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Movieprincess

Sambon bjöd med mej på rammsteinså då får han sin hotellnatt
    Blir första natten för mej utan Liam det ska bli spännande. Vi måste ju öva lite innan bebisen kommer ifall den behagar titta ut på natten eller så!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9