• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-01-29 12:45:45 följande:
    Här får man gnälla så mycket som man behöver!  Köp lite godis till mig med, jag verkar inte kunna ta mig nånstans idag Och magen har krånglat i 3 dagar  så nån bowling verkar det inte heller bli av.
    tur att man har någonstans att gnälla....

2 bra låtar

">

Den här är fånig men bra

">

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-01-29 12:42:55 följande:
    agamemnon: Jag har ingen att prata med. gnäller av mig till er och till min man. Har svårt för att prata med psykologer/terapeuter. Känns så stressat och forcerat... Jag ska försöka ta mig iväg och köpa godis... Har ingen lust att ta mig ner till bilen och hämta dubbelvagnen men måste nog göra det... Måste bara få på Noa kläder...
    Det är ju bra om du känner att det räcker (gnäll på bara! ) men det kanske inte är helt fel att kontakta någon som kan hjälpa professionellt, innan det går för långt menar jag. Jag är också himla godissugen, ska köpa lösgodis till i kväll tror jag.
    Den andra låten var faktiskt himla fånig!  
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-01-29 13:15:54 följande:
    Det är ju bra om du känner att det räcker (gnäll på bara! ) men det kanske inte är helt fel att kontakta någon som kan hjälpa professionellt, innan det går för långt menar jag. Jag är också himla godissugen, ska köpa lösgodis till i kväll tror jag. Den andra låten var faktiskt himla fånig!  
    jag vet.. den andra låten är superfånig men man ler... iaf gör jag det
  • Agamemnon

Apropå gnäll: min man försöker sluta röka - jättebra, absolut, men fan, vad han går mig på nerverna! Jag försöker jobba men det är omöjligt när han klampar omkring som en tiger i en bur och suckar högljutt - framför mig! (Nog därför det blev några inlägg här... )

Nej, nu ska jag ringa och höra hur det har gått för bilen. Hoppas den är färdig för annars får jag klämma pulkan under armen och hämta Skruttan (och det gick ju jättebra förra gången - not!).
  • Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-01-29 13:17:36 följande:
    jag vet.. den andra låten är superfånig men man ler... iaf gör jag det
    Ja, det gjorde jag också.
  • Movieprincess

Provar kalsonger på Liam för första gången. Han är jättestolt, det är ju bilar på dom frågade om vi skulle kissa på pottan och det gick han med på...det kom dock inget utan det kom senare på golvet framför tv:n
    Skam den som ger den som ger sig!

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • LitenBlomma
    Movieprincess skrev 2010-01-29 13:31:35 följande:
    Provar kalsonger på Liam för första gången. Han är jättestolt, det är ju bilar på dom frågade om vi skulle kissa på pottan och det gick han med på...det kom dock inget utan det kom senare på golvet framför tv:n Skam den som ger den som ger sig!
    Haha, buspojk! Trägen vinner
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • SchumiFerrari

Nu har jag iaf varit ute en sväng.. handlade chips och godis.

Blev förresten lite gladare förut. vägde mig och väger numera 80 kg!!!

• Movieprincess
    SchumiFerrari skrev 2010-01-29 15:52:49 följande:
    Nu har jag iaf varit ute en sväng.. handlade chips och godis. Blev förresten lite gladare förut. vägde mig och väger numera 80 kg!!!
    Grattis!! {#lang_emotions_cheers}
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • SchumiFerrari
    Movieprincess skrev 2010-01-29 16:09:16 följande:
    Grattis!!
    Det är kul att väga  så lite... Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist... gymnsiet kanske... ja, jag har  nästan alltid varit överviktig...
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9