• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-01-25 10:28:00 följande:
    Vi skulle förresten ha kört "Operation: Trosa" nu i helgen eftersom Olivia allt oftare vill ta bort blöjan. Vi köpte trosor - och glömde bort det! Får bli nästa helg.
    Jag har insett att det är bättre än att gå utan. Med Ludde körde jag utan men det här är mycket bättre, då märker de ju hur obehagligt det är redan vid ett par droppar. Vem vill gå i blöta underkläder? Än så länge inga olyckor idag (peppar peppar)
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-01-25 10:26:10 följande:
    Haha, det vågar jag inte hoppas på eftersom ömma bröst brukar komma lite innan mensen och den förväntar jag mig om en vecka.
    Ömma bröst och kort stubin kanske tillhör vardag innan mens men det kan ju betyda annat oxå {#lang_emotions_dreamer} Jag håller tummar å tår!!
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-01-25 10:34:35 följande:
    Jag har insett att det är bättre än att gå utan. Med Ludde körde jag utan men det här är mycket bättre, då märker de ju hur obehagligt det är redan vid ett par droppar. Vem vill gå i blöta underkläder? Än så länge inga olyckor idag (peppar peppar)
    Ja, så tänkte vi också. Det plus att pölarna på golvet blir mindre.
    LitenBlomma skrev 2010-01-25 10:41:45 följande:
    Ömma bröst och kort stubin kanske tillhör vardag innan mens men det kan ju betyda annat oxå  Jag håller tummar å tår!!
    Ja, håll du, det kan definitivt inte skada! Vi har iaf gjort det vi kan denna månad också så vi får la se. Har dock typiska menskänningar så det blir nog inte heller en oktoberbebis men men.
  • Leos och Vincents mamma

Håller tummarna att det är en bebis Agamemnon

Apropå bebisar så tror jag nog nu att jag har fått sambon att gå med på en tredje
    Jag hämtade precis ut nya p-piller för 3 månader framåt och så sa jag att jag hämtar ut en till om tre månader och när de är slut typ i juli/augusti så sätter vi fart med bebisverkstaden och hoppas på att det tar sig ganska snabbt för jag vill ha en maj-juni eller juli bebis nästa år

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-25 12:19:54 följande:
    Håller tummarna att det är en bebis Agamemnon Apropå bebisar så tror jag nog nu att jag har fått sambon att gå med på en tredje Jag hämtade precis ut nya p-piller för 3 månader framåt och så sa jag att jag hämtar ut en till om tre månader och när de är slut typ i juli/augusti så sätter vi fart med bebisverkstaden och hoppas på att det tar sig ganska snabbt för jag vill ha en maj-juni eller juli bebis nästa år
    Åh, vad spännande! Hur fick du honom att ändra sig?
  • SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-01-25 10:25:01 följande:
    Låter inge vidare, varken att vara sjuk eller att vara osams Hoppas att lite god mat och egentid kan piffa upp förhållandet lite
    LitenBlomma skrev 2010-01-25 10:23:09 följande:
    Jag tror att lilla Linda har gått å blivit på tjocken
    Jag hoppas att det blir bra att komma ut  själva.. .
    Håller med dig om att jag tror att Linda är på tjocken..
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Movieprincess

Agamemnon: Va spännande *håller tummaran*

LoVm: Härligt!!

Schumi: Hoppas veckan blir bättre än helgen. Kan nog vara bra att komma iväg bara ni 2 sen

Idag har Liam & jag varit på busborgen skönt att rasta han lite, har börjat få foglossning så jag är inte den mest rörliga mamman just nu...
    Sen tog vi en tur till media markt och inhandlade ett usb minne och en ipod till sambon. Han fylelr 40 på onsdag och då ska han också få biljetter till rammstein och om han vill ha med mej så får han en hotellnatt också Han får 2 biljetter men kan ju inte tvinga han att ta med ett preggo

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • SchumiFerrari

Vi behöver EGENTID... Vi har haft 2 ganska så pissiga helger på rad nu... och veckorna hinner vi knappt prata...

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Mollan70

Tack för länken Agamemnon o Movieprincess.

Här har helgen varit tragisk då min svärmor blev påkörd av en buss i fredags eftermiddag.
    Maken har suttit hos henne på intensiven hela helgen.
    Hon är svårt skadad men de bedömmer det stabilt.
    Bara att vänta....och se... =(

• Agamemnon
    Mollan70 skrev 2010-01-25 17:13:13 följande:
    Tack för länken Agamemnon o Movieprincess. Här har helgen varit tragisk då min svärmor blev påkörd av en buss i fredags eftermiddag. Maken har suttit hos henne på intensiven hela helgen. Hon är svårt skadad men de bedömmer det stabilt. Bara att vänta....och se... =(
    Såg det i bloggen, så jobbigt! Hoppas allt går bra!
    SchumiFerrari skrev 2010-01-25 16:57:21 följande:
    Vi behöver EGENTID... Vi har haft 2 ganska så pissiga helger på rad nu... och veckorna hinner vi knappt prata...
    Hoppas det funkar med svärmor och ni får komma ut lite bara ni två!
    Movieprincess: Klart han ska ta med dig! Fattas bara annat ju! (Annars tror jag att Ly75 gärna hänger med. )
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9