Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Håller tummarna att det är en bebis Agamemnon
Apropå bebisar så tror jag nog nu att jag har fått sambon att gå med på en tredje
Jag hämtade precis ut nya p-piller för 3 månader framåt och så sa jag att jag hämtar ut en till om tre månader och när de är slut typ i juli/augusti så sätter vi fart med bebisverkstaden och hoppas på att det tar sig ganska snabbt för jag vill ha en maj-juni eller juli bebis nästa år
Agamemnon: Va spännande *håller tummaran*
LoVm: Härligt!!
Schumi: Hoppas veckan blir bättre än helgen. Kan nog vara bra att komma iväg bara ni 2 sen
Idag har Liam & jag varit på busborgen skönt att rasta han lite, har börjat få foglossning så jag är inte den mest rörliga mamman just nu...
Sen tog vi en tur till media markt och inhandlade ett usb minne och en ipod till sambon. Han fylelr 40 på onsdag och då ska han också få biljetter till rammstein och om han vill ha med mej så får han en hotellnatt också Han får 2 biljetter men kan ju inte tvinga han att ta med ett preggo
Vi behöver EGENTID... Vi har haft 2 ganska så pissiga helger på rad nu... och veckorna hinner vi knappt prata...
Tack för länken Agamemnon o Movieprincess.
Här har helgen varit tragisk då min svärmor blev påkörd av en buss i fredags eftermiddag.
Maken har suttit hos henne på intensiven hela helgen.
Hon är svårt skadad men de bedömmer det stabilt.
Bara att vänta....och se... =(