• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    Movieprincess skrev 2010-01-29 13:31:35 följande:
    Provar kalsonger på Liam för första gången. Han är jättestolt, det är ju bilar på dom frågade om vi skulle kissa på pottan och det gick han med på...det kom dock inget utan det kom senare på golvet framför tv:n Skam den som ger den som ger sig!
    Haha, så kan det gå. Vi ska testa "på allvar" i morgon. Igår kväll ville hon absolut inte ha blöja och då satte vi på trosor. Det gick bra, hon satt en sväng på toaletten och sa "kissssss, kissssss" men det kom inget. Ingen olycka men så var hon inte utan blöja så länge heller.
    SchumiFerrari skrev 2010-01-29 15:52:49 följande:
    Nu har jag iaf varit ute en sväng.. handlade chips och godis. Blev förresten lite gladare förut. vägde mig och väger numera 80 kg!!!
    Jättebra ju! Det går alltså åt rätt håll! Jag ska tydligen vara tillbaka på min inskrivningsvikt innan Olivia (nästan, +2 kg) men det verkar min kropp inte ha fattat. Jag är ändå så mycket större/bredare på de flesta ställena, jag måste vara full med luft.
    Vi var och åt thaibuffé med mina föräldrar förut, ett spontanbeslut när bilen blev mycket billigare än vi trodde (fick nog dörrabatt ). Jättegott och Oliven slocknade som ett ljus när vi kom hem.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Movieprincess
    SchumiFerrari skrev 2010-01-29 16:20:46 följande:
    Det är kul att väga  så lite... Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist... gymnsiet kanske... ja, jag har  nästan alltid varit överviktig...
    Kom jag ner till 80 skulle jag bli överlycklig, ust nu är det en bit kvar. Mitt mål just nu är att försöka hålla mejh där jag är och inte skena iväg uppåt dom sista månaderna
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Leos och Vincents mamma

Jag väger 64 kg nu, vill ner till 55 kg. Är inte överviktig nu, men trivs inte riktigt med min kropp. Fast alla andra säger att det är hjärnspöken

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LitenBlomma

Jag väger 58kg nu och är 176 cm lång så jag borde vara jättesmal men har nog precis som Agamemnon luft lite här och var.

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Leos och Vincents mamma

Fast kroppen ändrar sig ju lite när man får barn oxå Det märker jag, två barn sätter sina spår..har fått lite bredare höfter bland annat och magen är inte sådär superplatt som den var innan jag fick barn.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Movieprincess
    Agamemnon skrev 2010-01-31 08:46:48 följande:
    Tyvärr, LitenBlomma och Schumi, så var ni ute och cyklade, idag kom mensen...
    attans!!
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-01-31 08:46:48 följande:
    Tyvärr, LitenBlomma och Schumi, så var ni ute och cyklade, idag kom mensen...
    Åh, jag som var så säker Skickar massor med bamsekramar och choklad {#lang_emotions_flower}
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9