• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • LitenBlomma

På tal om det, jag drömde häromnatten att vi hade 3 små tjejer. Det hade varit livat sen när alla var i tonåren

Jag och maken hade myskväll igår, åt hemmagjorda minipizzor, skickade barnen i säng och sen badade vi bubbelbad...å andra barnförbjudna saker

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Movieprincess
    LitenBlomma skrev 2010-01-31 13:24:54 följande:
    På tal om det, jag drömde häromnatten att vi hade 3 små tjejer. Det hade varit livat sen när alla var i tonåren Jag och maken hade myskväll igår, åt hemmagjorda minipizzor, skickade barnen i säng och sen badade vi bubbelbad...å andra barnförbjudna saker
    Låter som en trevlig kväll

Igår hade vi överaskningskalas för sambon när han kom hem från jobbet, 2 av mina systra med familj och min mamma & pappa...kan säga att det var livat med alla barn här kul hade vi iaf!
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • LitenBlomma
    Movieprincess skrev 2010-01-31 13:31:03 följande:
    Låter som en trevlig kväll Igår hade vi överaskningskalas för sambon när han kom hem från jobbet, 2 av mina systra med familj och min mamma & pappa...kan säga att det var livat med alla barn här kul hade vi iaf!
    Absolut! Och jag som slutat att amma tog mig ett glas rött och en cider så jag var lite på lyset

Blev gubben glad? Varför vill ingen ha överraskningar för mig
  • LitenBlomma
    Mollan70 skrev 2010-01-30 22:13:11 följande:
    Agamemnon- Jag var inne och såg kramen.Tusen tack... Det värmer....Ni som vill kan gå in på min blogg och läsa vad som hänt.www.metrobloggen.se/Mollan70
    Fy så tragiskt! {#lang_emotions_flower}
  • Bettanspettan
    Agamemnon- Jag var inne och såg kramen.Tusen tack... Det värmer....Ni som vill kan gå in på min blogg och läsa vad som hänt.www.metrobloggen.se/Mollan70
    Fy vad hemskt. *Kramar om*
  • Agamemnon

Tack tjejer! Vi får tuta och köra som tokar i London.

Myskvällar och överraskningskalas, låter kul! Undrar om jag får maken till att gå och köpa choklad till mig... Måste undersökas.
  • Movieprincess
    Agamemnon skrev 2010-01-31 21:09:51 följande:
    Tack tjejer! Vi får tuta och köra som tokar i London. Myskvällar och överraskningskalas, låter kul! Undrar om jag får maken till att gå och köpa choklad till mig... Måste undersökas.
    Det tycker jag absolut att han kan göra! Man måste ju ha choklad!!
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • SchumiFerrari
    *kram*

agamemnon: Tråkigt...Men ni får satsa på en bebbe made in London.

Vi var på restaurang i  lördags. God mat och inget barntjat...
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    Movieprincess skrev 2010-01-31 21:45:45 följande:
    Det tycker jag absolut att han kan göra! Man måste ju ha choklad!!
    Han gjorde det.
    SchumiFerrari skrev 2010-02-01 09:00:09 följande:
    *kram* agamemnon: Tråkigt...Men ni får satsa på en bebbe made in London. Vi var på restaurang i  lördags. God mat och inget barntjat...
    Ja, vi får göra det, även om jag tror att ÄL inte kommer att vara då, men konstigare saker har väl hänt. Sen har jag hört att man kan ha sex för skojs skull också.
    Härligt med barnfri kväll! Hoppas ni kunde prata ut i lugn och ro och njuta!
  • Agamemnon

Det blir nog inga februari-resor för vår del, sen i morse är min pappa nedsövd i respirator igen. Denna gång är det inte cancern utan han har även fått en dubbelsidig lunginflammation och blodförgiftning.

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9