• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Movieprincess
    Agamemnon skrev 2010-02-01 12:22:53 följande:
    Det blir nog inga februari-resor för vår del, sen i morse är min pappa nedsövd i respirator igen. Denna gång är det inte cancern utan han har även fått en dubbelsidig lunginflammation och blodförgiftning.
    Nämen fy va läskigt!! *kramar* När ska all skit ta slut för eran del?! Håller tummarna att han tillfrisknar snabbt!
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon
    Movieprincess skrev 2010-02-01 12:41:49 följande:
    Nämen fy va läskigt!! *kramar* När ska all skit ta slut för eran del?! Håller tummarna att han tillfrisknar snabbt!
    De tror inte att han gör det - alls.
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-01 12:22:53 följande:
    Det blir nog inga februari-resor för vår del, sen i morse är min pappa nedsövd i respirator igen. Denna gång är det inte cancern utan han har även fått en dubbelsidig lunginflammation och blodförgiftning.
    Jobbigt... Det är jobbigt  överhuvudtaget med sjuka föräldrar och ännu jobbigare när man har planer som liksom går i kras... Hoppas att han tillfrisknar!

Ni får ta en resa ner till skåne istället! Så lovar jag att vi kan ta Oliven så ni iaf kan få gå ut och äta utan barn.
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-01 13:02:23 följande:
    Nämen gumman, vad är det du skriver
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Bettanspettan
    Agamemnon skrev 2010-02-01 13:02:23 följande:
    Nääää Styrkekramar
  • Agamemnon

Tack tjejer! Vi var där och, tja, tittade på honom idag. Han ligger i respirator eftersom han inte orkar andas själv. Denna gång har han iaf ingen vätska i lungorna men en stark dubbelsidig lunginflammation. Ja, och blodförgiftningen som kommer från lunginflammationen om jag fattade rätt. Vi får se, i morgon skulle bl.a. onkologen komma och titta hur det ser ut med cancern och medicineringen och allt, han kan inte fortsätta strålningen just nu iaf.

Schumi: Jag skulle gärna göra en Sverige-resa, då även till Skåne naturligtvis. Jon har ju bott här i snart fyra år men han har inte sett särskilt mycket av vårt fina, avlånga land. Bara snön försvinner och det blir varmare så kanske vi kommer förbi.
  • Leos och Vincents mamma

Agamemnon: Usch så hemskt! Kram!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mollan70

Agamemnon- Stackars er!!! Må han bli bra snart! Kram

• Mollan70

Tack alla för kramar o varma ord !

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9