• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    Movieprincess skrev 2010-01-27 11:50:46 följande:
    Sambon bjöd med mej på rammsteinså då får han sin hotellnatt Blir första natten för mej utan Liam det ska bli spännande. Vi måste ju öva lite innan bebisen kommer ifall den behagar titta ut på natten eller så!
    Jag visste väl att han skulle ta med dig! Det blir säkert jättekul (och en bra övning för er )!
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-01-27 11:42:49 följande:
    Vad kul! Är det en lektion på plats eller en distanslektion? Funderar till och från på att läsa något men det stupar alltid på att jag först måste lära mig svenska och det känns sååå tråååkigt.
    Distans som tur är... Kursen är baserad i Gävle nämnligen.....
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-01-27 08:57:49 följande:
    Låter jättekul (inte träningsvärken då )! Här har vi hemmadag idag och inga speciella planer förutom det vanliga (tvätt, plock,...). Det ska snöa jättemycket och även blåsa så vi får se om vi går ut (hittills faller inte många flingor).
    har så ont i kroppen så det gör ont att lyfta upp emiliya i barnstolen
    Emiliya 080304 & Imran 090214 - yagubova.blogspot.com
  • Ly75

Movieprincess..klokt beslut av karln din! Ses där :D

Vi verkar bli fler o fler studenter här i tråden, skoj! Själv är jag helt snurrig av allt jag läst idag..uff..

• Bettanspettan

Hej alla. Tack för länken Agamemnon!

Ja sitter o surar över att Jocke är fast i snöstorm, 20 mil norr om Bodö och antagligen inte kommer hem förrän lördag (han åkte i söndags kl 11) om jag har tur blir det sent fredag..  Jävla skitväder!! Dessutom jobbar jag helgen, men inte så långa dar.

Jag fick provsvar igår och det var inget fel på min sköldkörtel så jag får väl bara skylla på åldern att jag är så trött o "sleten".

Oskar har börjat gilla pottan mer o mer, kissade två ggr på den ikväll, men han går naken då, ska testa med kallingar nån dag när jag är ledig. Denna veckan är körig, jobbar 54 h.

Anton -991105 Adrian -020117 Oskar -080315
  • Safa

Hej på er, hoppas allt är bra med er alla!
    Här kommer en bild på Ida som fyller 2 år den 26/2, tänk att två år har gått...
    en nyårsfin Ida på Kanarieöarna
    Här är en bild från nyårsafton på Kanarieöarna.
    Kram på er!

• Movieprincess
    Safa skrev 2010-01-27 21:29:03 följande:
    Hej på er, hoppas allt är bra med er alla!Här kommer en bild på Ida som fyller 2 år den 26/2, tänk att två år har gått... Här är en bild från nyårsafton på Kanarieöarna. Kram på er!
    Stora tjejen!
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Agamemnon

Ååååhh, jag kan skriva inlägg igen! Skrev ett långt inlägg om bl.a. mitt sura humör men jag kunde inte posta. Kom bara till startsidan när jag klickade på knappen, kvittade vilken tråd! Jaja, om ni vill läsa om mitt sura humör så finns det i bloggen.

Bettanspettan: Skönt att det inte är något med sköldkörteln, trötthet kommer med åldern.
    Surt att maken sitter fast i snön men vad duktig Oskar är! Efter att ha badat i kväll gick Olivia förbi pottan och kissade framför min mans kontor.
    Safa: Riktigt fina damen ju! Jättesöt!
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-01-27 22:02:18 följande:
    Ååååhh, jag kan skriva inlägg igen! Skrev ett långt inlägg om bl.a. mitt sura humör men jag kunde inte posta. Kom bara till startsidan när jag klickade på knappen, kvittade vilken tråd! Jaja, om ni vill läsa om mitt sura humör så finns det i bloggen. Bettanspettan: Skönt att det inte är något med sköldkörteln, trötthet kommer med åldern. Surt att maken sitter fast i snön men vad duktig Oskar är! Efter att ha badat i kväll gick Olivia förbi pottan och kissade framför min mans kontor. Safa: Riktigt fina damen ju! Jättesöt!
    Kikar in en snabbis, steker pannkakor till kvällsmat.

Du är ju gravid, vore ju konstigt annars

Jag har bokat en partyweekend eller vad det hette för mig och maken. Har blöllopsdag den 14:e feb. men då jobbar svärmor så den 20-21 ska vi ha lite egentid. Han vet inget än {#lang_emotions_sealed}
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9