• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon

Min man har nu tokshoppat i Disney Store i London, bl.a. Handy Mannys verktygslåda. Ska vi slå vad om att han inte kan hålla sig till hennes födelsedag och ger henne den när han kommer hem...?

• Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-02-09 14:06:30 följande:
    Min man har nu tokshoppat i Disney Store i London, bl.a. Handy Mannys verktygslåda. Ska vi slå vad om att han inte kan hålla sig till hennes födelsedag och ger henne den när han kommer hem...?
    Men jag vill oxå!! Hade det varit min sambo så hade han INTE kunnat hålla sig
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-09 14:08:38 följande:
    Men jag vill oxå!! Hade det varit min sambo så hade han INTE kunnat hålla sig
    Innan jul sa jag också det men sen höll han sig faktiskt med rutschkanan ända tills juldagen så jag vet inte...
  • Leos och Vincents mamma
    Agamemnon skrev 2010-02-09 14:29:17 följande:
    Innan jul sa jag också det men sen höll han sig faktiskt med rutschkanan ända tills juldagen så jag vet inte...
    Då kanske det finns hopp då
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Bobbenn
    Movieprincess skrev 2010-02-08 17:33:51 följande:
    Bettanspettan: wow vilken duktig kille!!   Hoppas att det i foten går över av sig självt fort!Agamemnon: Du verkar ha klarat dagen galant, nu är det bara kvällen kvar! Tur att du fick dej riktigt kaffe!!Schumi: va duktig du är med dieten och allt!LoVm: Usch stackare! Magsjuka av alla de slag är ju nästan det värsta, hoppas det är över nu!Bobben:Kul atts e dej här Idag har jag varit hos dietisten och jag visste inte om jag skulle skratta, gråta eller slå till henne när jag gick därifrån!!! Hon pratade till mej som om jag var 5 år. sa tex " Har du hört talas om kolhydrater, fett & protein?" " Det här kanske är helt nya begrepp för dej" "Kan du peka på den kategorin som jag sa innehöll kolhydrater" osv. Jag trodde jag skulle smälla av!! Inte ett dugg fic jag ut av det besöket så nu har jag bestämt mej för att testa själv helt enkelt vad som funkar för mej = kolla sockret lite oftare.
    Usch jag gick oxå till dietist och det gav mig inget. Hon sa bara sånt man redan visste ju grrrrrrr
    Sidfot
  • Bobbenn
    LitenBlomma skrev 2010-02-09 09:58:39 följande:
    Har jag skrivit att vi är utan vatten? Sen i lördagskväll  Vi jobbar på det, heter det. Jo jag ser det, dem är inne hos grannen och gräver stora hål i hela hans trädgård, thanks god att det inte är i vår de gräver Vi har fått vattendunkar som vi tappar vatten från men eftersom både Meja och särksilt Ida äter ur flaska nu så går det åt en halv dunk till det. Skölja, diska, skölja, koka och sen skaka till en flaska...sen börjar proceduren om. Sen går det en halv dunk när man varit på toa för att få undan det som hamnar där I morse spydde Ida, för 3:e gången sen i söndags. Direkt efter att hon ätit en hel flaska som kom hela upp i ett svep! Hela hon och jag blev dränkta och jag kunde varken tvätta av mig eller tvätta kläderna. Jag bytte trosorna, tog på mig ett par byxor och gick ut till gubbarna som jobbar där ute och visade min nerspydda tröja och undrade om de kunde jobba lite fortare
    hoho låter inge vidare. Särskilt inte när man har barn {#lang_emotions_surprised} Hoppas det löser sig snart och att liten kryar på sig
    Sidfot
  • LitenBlomma
    Bobbenn skrev 2010-02-09 16:10:00 följande:
    hoho låter inge vidare. Särskilt inte när man har barn  Hoppas det löser sig snart och att liten kryar på sig
    NU kom det tillbaka. Tjo å tjim, nu ska det firas
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • Agamemnon
    LitenBlomma skrev 2010-02-09 16:15:50 följande:
    NU kom det tillbaka. Tjo å tjim, nu ska det firas
    Jag gissar att det firas med ett bad?
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-09 16:18:27 följande:
    Jag gissar att det firas med ett bad?
    Som tur är så hade vi babysim igår, då duschade vi allihopa förutom Ludde som hade simskola idag. Men kräket vill jag gärna duscha av mig {#lang_emotions_throwup}
  • LitenBlomma
    Agamemnon skrev 2010-02-09 14:06:30 följande:
    Undrar vem som är lyckligast över köpet
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9