Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Hej Bobben Kul att se dig
Nu dammsugar han igen
Schumi, min mamma har kört Xtravaganza nu, från 17/9 till slutet av december gick hon ner 25 kg
Det kommer säkert gå jättebra för dig!!
Bettanspettan: wow vilken duktig kille!!
Hoppas att det i foten går över av sig självt fort!
Agamemnon: Du verkar ha klarat dagen galant, nu är det bara kvällen kvar! Tur att du fick dej riktigt kaffe!!
Schumi: va duktig du är med dieten och allt!
LoVm: Usch stackare! Magsjuka av alla de slag är ju nästan det värsta, hoppas det är över nu!
Bobben:Kul atts e dej här
Idag har jag varit hos dietisten och jag visste inte om jag skulle skratta, gråta eller slå till henne när jag gick därifrån!!! Hon pratade till mej som om jag var 5 år. sa tex " Har du hört talas om kolhydrater, fett & protein?" " Det här kanske är helt nya begrepp för dej" "Kan du peka på den kategorin som jag sa innehöll kolhydrater" osv. Jag trodde jag skulle smälla av!! Inte ett dugg fic jag ut av det besöket så nu har jag bestämt mej för att testa själv helt enkelt vad som funkar för mej = kolla sockret lite oftare.
Har jag skrivit att vi är utan vatten? Sen i lördagskväll
Vi jobbar på det, heter det. Jo jag ser det, dem är inne hos grannen och gräver stora hål i hela hans trädgård, thanks god att det inte är i vår de gräver
Vi har fått vattendunkar som vi tappar vatten från men eftersom både Meja och särksilt Ida äter ur flaska nu så går det åt en halv dunk till det. Skölja, diska, skölja, koka och sen skaka till en flaska...sen börjar proceduren om. Sen går det en halv dunk när man varit på toa för att få undan det som hamnar där
I morse spydde Ida, för 3:e gången sen i söndags. Direkt efter att hon ätit en hel flaska som kom hela upp i ett svep! Hela hon och jag blev dränkta och jag kunde varken tvätta av mig eller tvätta kläderna. Jag bytte trosorna, tog på mig ett par byxor och gick ut till gubbarna som jobbar där ute och visade min nerspydda tröja och undrade om de kunde jobba lite fortare ![]()
Jag sov som en liten gris inatt så idag känner jag mig mycket bättre. Jag har t.o.m. hunnit skotta lite snö.