• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Movieprincess
    sthlmfilur skrev 2010-02-20 16:46:30 följande:
    hej på er!!hoppas det är bättre hos er än vad det är här.själv har jag bihållsinflammasion. och inte nöjt med det så har jag lämnat in skilsmässoansökan.sent i torsdagskväll slutade allt i kaos och han slog sönder tv:n.så just nu mår jag inte så bra. så i veckan ska jag försöka få tillbaka nyckeln av honom och han får hämta sina saker.kram på er
    *kramar*
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Leos och Vincents mamma

25 minus och en himla massa snö är det hos oss idag..gick knappt att gå till dagiset för det syntes knappt under all snö, DÅ är det MYCKET snö!
    Vill ha vår nu!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-19 08:19:55 följande:
    Jag är sååå sjuk! Tjock näsa (den känns verkligen tjock), rethosta, huvudvärk,... Åh, vad jag tycker synd om mig själv! LoVm: Pga av dataspeltråden vill min man nu köpa ett spel till Olivia och se om hon gillar det!
    Blä och nu är JAG sjuk
    Sidfot
  • Bobbenn

Ledsna att göra er besvikna men enligt SMHI krävs det ett mirakel för att det ska bli vår typ :/ Dom räknar med månader av vinter kvar

Sidfot
  • Bobbenn
    sthlmfilur skrev 2010-02-20 16:46:30 följande:
    hej på er!!hoppas det är bättre hos er än vad det är här.själv har jag bihållsinflammasion. och inte nöjt med det så har jag lämnat in skilsmässoansökan.sent i torsdagskväll slutade allt i kaos och han slog sönder tv:n.så just nu mår jag inte så bra. så i veckan ska jag försöka få tillbaka nyckeln av honom och han får hämta sina saker.kram på er
    Usch då, vad har hänt? Missade nog en del då jag va ifrån tråden

*kramar*
    Sidfot
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-02-22 09:28:20 följande:
    Blä och nu är JAG sjuk
    Nä, men usch! Krya på dig-kram! (Eftersom jag fortfarande är sjuk kan vi kramas utan att vara oroliga för smittan. )
    Bobbenn skrev 2010-02-22 09:29:59 följande:
    Ledsna att göra er besvikna men enligt SMHI krävs det ett mirakel för att det ska bli vår typ :/ Dom räknar med månader av vinter kvar
    Va?! Vad händer?! Det får min man inte få reda på, då bokar han direkt ett flyttlass...
  • Bobbenn
    Agamemnon skrev 2010-02-22 09:34:49 följande:
    Nä, men usch! Krya på dig-kram! (Eftersom jag fortfarande är sjuk kan vi kramas utan att vara oroliga för smittan. )
    Det är för mkt kall luft tydligen som ligger bla bla ja du vet. Kan tyvärr inte alla termer

Men typ halva europa är iaf snätäckt. Såg ut som en jävla istid på bilderna :S
    Sidfot
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-02-22 09:39:31 följande:
    Det är för mkt kall luft tydligen som ligger bla bla ja du vet. Kan tyvärr inte alla termer Men typ halva europa är iaf snätäckt. Såg ut som en jävla istid på bilderna :S
    Hua, det måste väl finnas något man kan göra....! Öka ozonutsläppet, torrlägga haven, ta ner regnskogen eller så...
  • SchumiFerrari
    Bobbenn skrev 2010-02-22 09:39:31 följande:
    Det är för mkt kall luft tydligen som ligger bla bla ja du vet. Kan tyvärr inte alla termer Men typ halva europa är iaf snätäckt. Såg ut som en jävla istid på bilderna :S
    osså tjatar de om global uppvärmning och tropisk värme här.. .hmm vart är den???
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Bobbenn
    SchumiFerrari skrev 2010-02-22 09:59:34 följande:
    osså tjatar de om global uppvärmning och tropisk värme här.. .hmm vart är den???
    Den finns den oxå, hur länge sen va det inte vi hade snö`?
    Sidfot
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9