• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Ly75

Bobbenn..låter härligt! Njut lite för oss alla här i tråden om ni åker

Litenblomma..ja Kreta är supernajs! Vackert som bara den. Knossos är ju en höjdare att uppleva dessutom

• Leos och Vincents mamma
    Bobbenn skrev 2010-02-22 09:29:59 följande:
    Ledsna att göra er besvikna men enligt SMHI krävs det ett mirakel för att det ska bli vår typ :/ Dom räknar med månader av vinter kvar
    Ja, här ska det bli MINST 10 cm snö till i veckan Men ska bli nån plusgrad till helgen men ska det bli 10 minus nästa vecka, suck!
    Jag fyller år nästa torsdag och min mamma har berättat att när jag föddes så var det riktig vår ute med strålande sol, några plusgrader och fågelkvitter..så det strävar jag efter varje gång som jag fyller år, men det lyckas nästan aldrig slå in..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Agamemnon skrev 2010-02-22 10:42:10 följande:
    Olivia har förresten upptäckt sin snippa! Hon har inte varit särskilt intresserad av den innan men nu tycker hon den är helt fantastisk! "Titta, min snippa!" säger hon och ser jättelycklig ut.
    Hehe Vincent är jättefacinerad av sin snopp, ligger och drar i den när vi byter blöja och ska hålla på med den hela tiden när han badar och ibland kan han helt plötsligt när vi sitter och äter eller nåt, försöka dra ner blöjan och ha handen innanför, jättefräscht

Jag har för en gångs skull unnat mig en pluggfri dag idag så jag åkte ner till stan imorse och tog en fika med en kompis i två timmar, sen shoppade vi lite och jag köpte bland annat lite leksaker till barnen som de ska få i present.
    Köpte en gitarr till Leo (hans förra är trasig) och Cars bäddset.
    Till Vincent köpte jag en dammsugare (han ska ha våran HELA tiden så nu får han en egen) och ett bilgarage. Ska köpa lite mera saker en annan dag.

• Agamemnon
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-22 13:53:45 följande:
    Hehe Vincent är jättefacinerad av sin snopp, ligger och drar i den när vi byter blöja och ska hålla på med den hela tiden när han badar och ibland kan han helt plötsligt när vi sitter och äter eller nåt, försöka dra ner blöjan och ha handen innanför, jättefräscht
    Undrar vem han har lärt sig det av... {#lang_emotions_cool} 
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-22 13:56:23 följande:
    Jag har för en gångs skull unnat mig en pluggfri dag idag så jag åkte ner till stan imorse och tog en fika med en kompis i två timmar, sen shoppade vi lite och jag köpte bland annat lite leksaker till barnen som de ska få i present. Köpte en gitarr till Leo (hans förra är trasig) och Cars bäddset. Till Vincent köpte jag en dammsugare (han ska ha våran HELA tiden så nu får han en egen) och ett bilgarage. Ska köpa lite mera saker en annan dag.
    Härligt med en ledig mysdag ju!
    Vi har hittills köpt ett pussel, ett keyboard, kritor, en Handy Manny-shirt och -badbyxor och en rosa CD-spelare till Olivens rum. Vi ska köpa något mer i Lego-väg och så får hon Play Doh av sin ena fadder. Mina föräldrar tänkte först köpa kläder men nu tror jag att mamma helst vill köpa en garderob (som hon kommer att behöva om/när vi får tummarna ur och byter rum).

Agamemnon: Haha, precis så sa jag till sambon Eller så har Vincent bara upptäckt den på eget håll

• SchumiFerrari

Oj...vad massa presenter ni köper... Noa kommer få typ ett halsband av oss. Det är nog det enda.. Kanske en ny Rorri film. Leksaker finns det så det svämmar över, kläder får han iaf...

Muppen mars-08 Smurfen aug-09

Vincent ska "bara" få några bilar och en paraply vagn till sin docka oxå..och sen garaget och dammsugaren som jag köpte idag. Det tycker inte jag är så mycket.
    Sen lär både han och Leo få en hel del av alla de andra oxå..

• Agamemnon
    SchumiFerrari skrev 2010-02-22 14:37:00 följande:
    Oj...vad massa presenter ni köper... Noa kommer få typ ett halsband av oss. Det är nog det enda.. Kanske en ny Rorri film. Leksaker finns det så det svämmar över, kläder får han iaf...
    Jag vet, och då är det två veckor kvar = hinner spontanköpa en massa till. Jag erkänner, jag har jättesvårt att hålla mig. Jag älskar att köpa/göra/hitta på presenter till andra, jag överdriver alltid...
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9