Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Bobbenn..låter härligt! Njut lite för oss alla här i tråden om ni åker
Litenblomma..ja Kreta är supernajs! Vackert som bara den. Knossos är ju en höjdare att uppleva dessutom
Jag har för en gångs skull unnat mig en pluggfri dag idag så jag åkte ner till stan imorse och tog en fika med en kompis i två timmar, sen shoppade vi lite och jag köpte bland annat lite leksaker till barnen som de ska få i present.
Köpte en gitarr till Leo (hans förra är trasig) och Cars bäddset.
Till Vincent köpte jag en dammsugare (han ska ha våran HELA tiden så nu får han en egen) och ett bilgarage. Ska köpa lite mera saker en annan dag.
Agamemnon: Haha, precis så sa jag till sambon
Eller så har Vincent bara upptäckt den på eget håll ![]()
Oj...vad massa presenter ni köper... Noa kommer få typ ett halsband av oss. Det är nog det enda.. Kanske en ny Rorri film. Leksaker finns det så det svämmar över, kläder får han iaf...
Vincent ska "bara" få några bilar och en paraply vagn till sin docka oxå..och sen garaget och dammsugaren som jag köpte idag. Det tycker inte jag är så mycket.
Sen lär både han och Leo få en hel del av alla de andra oxå..
Azaah får inget av oss ![]()