• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-02-25 11:10:47 följande:
    så har jag precis varit och hämta barnen på förskolan.. de ringde där ifrån och imran har magsjukan.. det var den psykologin imorgon.. tur att man har bra kontakt med en klasskamrat så man får reda på vad som ska göras..
    Åh nej, är det inte det ena så är det det andra... Stackars liten. Hoppas han kryar på sig så fort att han inte hinner smittar er andra!
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-02-25 11:13:28 följande:
    Åh nej, är det inte det ena så är det det andra... Stackars liten. Hoppas han kryar på sig så fort att han inte hinner smittar er andra!
    japp, men det var kanske väntat det var 11 stycken som gick hem från samma avdelning igår med magsjuka
    Emiliya 080304 & Imran 090214
  • Ly75
    Agamemnon skrev 2010-02-25 10:02:09 följande:
    Ly75: Stackars plutten! När får ni resultaten? Jag fasade inför Olivias första blodprov i armvecket men det gick som tur är jättebra. Såg även i kalendern att det är dags för första riktiga tandläkarbesöket nästa vecka. Det ska också bli spännande att se hur det går.
    Vet inte riktigt. Vi väntar på en remiss, ska vidare till en annan läkare. Vi har upptäckt en knöl bakom lillens öra. Troligen en svullen lymfkörtel, men den är lite väl stor så de vill kolla upp den. Därav blodprovet. Hoppas vi inte behöver vänta alltför länge. Själva blodprovstagandet gick tack o lov bättre, fick åka från vc med bedövningsplåsteret på vidare till barnmottagningen på sjukhuset. Där hade de vanan inne, tog fram såpbubblor och lillen lät sig distraheras av dem..tack o lov :D

Kul med tandläkarbesök! Du får berätta sen hur det var Väntar på kallelse för vår del, tror den kommer inom en  månad.

Sthlmfilur..låter toppen att ni båda är måna om barnen, att de ska få vara med både mor och far Hoppas han får lägenhet relativt nära..men inte ALLTFÖR nära, kanske inte kul bo så man ser över till varandra.
  • sthlmfilur
    Ly75 skrev 2010-02-25 11:58:22 följande:
    Vet inte riktigt. Vi väntar på en remiss, ska vidare till en annan läkare. Vi har upptäckt en knöl bakom lillens öra. Troligen en svullen lymfkörtel, men den är lite väl stor så de vill kolla upp den. Därav blodprovet. Hoppas vi inte behöver vänta alltför länge. Själva blodprovstagandet gick tack o lov bättre, fick åka från vc med bedövningsplåsteret på vidare till barnmottagningen på sjukhuset. Där hade de vanan inne, tog fram såpbubblor och lillen lät sig distraheras av dem..tack o lov :DKul med tandläkarbesök! Du får berätta sen hur det var Väntar på kallelse för vår del, tror den kommer inom en  månad.Sthlmfilur..låter toppen att ni båda är måna om barnen, att de ska få vara med både mor och far Hoppas han får lägenhet relativt nära..men inte ALLTFÖR nära, kanske inte kul bo så man ser över till varandra.
    jo han vill ha här i tyresö.. för han vet att får han inte här så kan han bara ha dem varannan helg.. nej inte för nära men inte för långt bort.. jag tror när detta lägger sig att vi kan vara bra vänner
  • LitenBlomma
    sthlmfilur skrev 2010-02-25 12:52:39 följande:
    jo han vill ha här i tyresö.. för han vet att får han inte här så kan han bara ha dem varannan helg.. nej inte för nära men inte för långt bort.. jag tror när detta lägger sig att vi kan vara bra vänner
    Jag har läst igenom allt nu, det låter inge vidare Skickar massa kramar! {#lang_emotions_flower}
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • sthlmfilur
    LitenBlomma skrev 2010-02-25 13:20:55 följande:
    Jag har läst igenom allt nu, det låter inge vidare Skickar massa kramar!
    tackar.. nej det är inge vidare här.. men känner just nu för stunden att jag ändå kan le lite..hur är det med er då?? idag måste ha blivit stor nu
  • LitenBlomma

Jag misstänker att jag har min första ägglossningen nu i helgen, har haft kraftig mensvärk i flera dagar. Det molar och sliter i det området. Ajaj Bäst att inte lägga våra underkläder i samma tvättkorg de närmsta dagarna

• LitenBlomma
    sthlmfilur skrev 2010-02-25 13:22:04 följande:
    tackar.. nej det är inge vidare här.. men känner just nu för stunden att jag ändå kan le lite..hur är det med er då?? idag måste ha blivit stor nu
    Vad skönt! Kan tänka mig att barnen håller ditt humör uppe?

Ida blir 6 månader på tisdag! Stora tjejen nu ju {#lang_emotions_heart}
  • sthlmfilur
    LitenBlomma skrev 2010-02-25 13:24:02 följande:
    Vad skönt! Kan tänka mig att barnen håller ditt humör uppe?Ida blir 6 månader på tisdag! Stora tjejen nu ju
    jo tiden går så fort. imran har ju blivit 1 år och är inskolad och klar på förskolan med.. jo barnen håler mig flytande.. och som att det är hos mig de bor heltid hos nu ju.. så har jag att göra
  • SchumiFerrari
    LitenBlomma skrev 2010-02-25 13:24:02 följande:
    Vad skönt! Kan tänka mig att barnen håller ditt humör uppe?Ida blir 6 månader på tisdag! Stora tjejen nu ju
    Så fort det går med våra små!!!
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9