• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Movieprincess
    GRATTIS MOLLAN!!!  {#lang_emotions_flower}  Hopaps att du får en toppendag!!  {#lang_emotions_cheers}
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • Leos och Vincents mamma

Grattis Mollan!

Här är min mamma på besök och vi har nu varit ute med barnen och gjort en stor snögrotta av all snö vi har på våran tomt..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Bettanspettan

Hej, tittar in efter nästan en veckas frånvaro, inget livsviktigt som jag missat? Orkar inte läsa i kapp..

Finland va superkul, massa isflak=inga vågor trots stormvarning. Började piggna till igår men var seg ända fram tills dess, mycket alkohol o nästan ingen sömn, tur att det inte händer för ofta..

Grattis Mollan!!

Anton -991105 Adrian -020117 Oskar -080315
  • Bettanspettan

Oskar har lärt sig ett nytt ord... PAMPBOB!!

• Bobbenn

Detta utspelar sig i vårt badrum just nu. Jag är så glad att jag kan gråta! {#lang_emotions_heart}

Azaah badar utan att va ledsen! 24/2-10

Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
    Bettanspettan skrev 2010-02-24 17:34:57 följande:
    Hej, tittar in efter nästan en veckas frånvaro, inget livsviktigt som jag missat? Orkar inte läsa i kapp.. Finland va superkul, massa isflak=inga vågor trots stormvarning. Började piggna till igår men var seg ända fram tills dess, mycket alkohol o nästan ingen sömn, tur att det inte händer för ofta.. Grattis Mollan!!
    Är så avis på dig som fick åka båt, även om jag gjorde det förra helgen
    Bettanspettan skrev 2010-02-24 17:36:37 följande:
    Oskar har lärt sig ett nytt ord... PAMPBOB!!
    Vad duktig han är
    Bobbenn skrev 2010-02-24 18:41:56 följande:
    Detta utspelar sig i vårt badrum just nu. Jag är så glad att jag kan gråta!
    Vad kul!

Åh, herregud, vi har precis klippt av Vincents superfina lockar!! Jag har panik och ångest nu, men det blev ändå bra när min mamma klippte honom så nu är han korthårig, vi kände att det var dags att göra det nu. Men jisses vad ledsen jag blev när de underbara lockarna föll. Vi har dock sparat dem och ska sätta in det i hans bok.

• Bobbenn
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-24 19:00:22 följande:
    Vad kul!
    JAAA särskilt eftersom det har varit rena vrålfesten förut. Fattar inte vad som hänt??
    Vad vore jag utan dina andetag 080322 ♥
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9