Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
När vi vägde Vincent hemma för ca en månad sen vägde han 11,2 kg så jag hoppas att det stämmer.
Noa väger typ 12, kanske 12,5 kilo och är väl typ 86 lång.. Så han är inte så stor
Igår fick vi ta blodprov på lillen, inte nån höjdare. De satte på nåt bedövningsplåster som skulle sitta på en timme. Inte populärt! Gillar inte att behöva hålla fast honom med våld, som tex igår...
Passade på och vägde honom..11,7 kg med kläder på. Längden har jag dock ingen aning om.
Sthlmfilur..det där låter inte kul för fem öre
Man kan ju tycka att han borde behärska sig när barnen är i närheten, men alla funkar ju inte så..tyvärr... Förstår det är jobbigt just nu, men du ska se att det känns bättre längre fram..när allt har lagt sig och du fått ordning på tillvaron igen. Styrkekramar från norr!
LoVm...hade oxå jättejobbigt första gången jag klippte lillen, oj vad jag mådde dåligt över de fina lockarna som flög. Men nu har jag hunnit klippa honom ett gäng gånger och tack och lov var det bara första gången det tog emot
Ly75: Stackars plutten! När får ni resultaten? Jag fasade inför Olivias första blodprov i armvecket men det gick som tur är jättebra.
så har jag precis varit och hämta barnen på förskolan.. de ringde där ifrån och imran har magsjukan.. det var den psykologin imorgon.. tur att man har bra kontakt med en klasskamrat så man får reda på vad som ska göras..