• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • SchumiFerrari

OM vi mot allförmodan skaffar fler så vill vi nog ha 1 pojkr till. Känner inget behov alls av att få 1 flicka

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Leos och Vincents mamma

Självklart så är det precis lika bra med pojkar, jag älskar min pojkmaffia jag har här hemma Bara det att jag alltid har drömt om en flicka, antagligen för att jag är väldigt tjejig själv och älskar rosa kläder och sånt, kunde få vara kul att dela det med nån..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Bobbenn
    SchumiFerrari skrev 2010-02-22 16:48:10 följande:
    OM vi mot allförmodan skaffar fler så vill vi nog ha 1 pojkr till. Känner inget behov alls av att få 1 flicka
    jag vill inte ha en pojke
    Sidfot
  • SchumiFerrari
    Bobbenn skrev 2010-02-22 16:53:33 följande:
    jag vill inte ha en pojke
    du vill väl inte ha mer barn överhuvudtaget om jag inte miss minner mig eller har du ndrat dig
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Bobbenn
    SchumiFerrari skrev 2010-02-22 16:57:38 följande:
    du vill väl inte ha mer barn överhuvudtaget om jag inte miss minner mig eller har du ndrat dig
    nä absolut inte för jag vill inte bli tjock men OM. drömma går ju. Kanske blir man smal igen någon gång... isf får jag väl sluta äta under hela graviditeten..
    Sidfot
  • LitenBlomma
    Bobbenn skrev 2010-02-22 17:03:22 följande:
    nä absolut inte för jag vill inte bli tjock men OM. drömma går ju. Kanske blir man smal igen någon gång... isf får jag väl sluta äta under hela graviditeten..
    ...fast det är inte bra för barnet {#lang_emotions_undecided}
    Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
  • LitenBlomma

Ikväll är det äntligen familjen Annorlunda igen! Jag kan tänka mig fler barn, det verkar så mysigt

Ludwig 020227, Meja 080311 & Ida 090902
    LitenBlomma skrev 2010-02-22 18:39:21 följande:
    Ikväll är det äntligen familjen Annorlunda igen! Jag kan tänka mig fler barn, det verkar så mysigt
    Jag och sambon sitter bara och skakar på huvudet varje gång, familjerna är verkligen helmysiga alla tre, trots att vi har lite svårt för familjen i Uppsala.
    Men ALDRIG att jag skulle vilja ha 10 barn, usch säger jag bara. DÅ får man nog inte mycket egentid kan jag tänka mig och egentid tillsammans med min sambo är superviktigt tycker vi.
    Tre barn är max.
  • Ly75
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-22 18:41:57 följande:
    Jag och sambon sitter bara och skakar på huvudet varje gång, familjerna är verkligen helmysiga alla tre, trots att vi har lite svårt för familjen i Uppsala.Men ALDRIG att jag skulle vilja ha 10 barn, usch säger jag bara. DÅ får man nog inte mycket egentid kan jag tänka mig och egentid tillsammans med min sambo är superviktigt tycker vi.Tre barn är max.
    Något som är ännu viktigare..hur hinner man ge alla barnen kvalitetstid när man har så många barn? Minns från dokumentären om "Octomum" i USA att hennes äldre barn var jättefrustrerade över att de aldrig fick någon direkt egentid med sin mamma. De var så arga och ledsna över just detta. 
    Ly75 skrev 2010-02-22 19:00:45 följande:
    Något som är ännu viktigare..hur hinner man ge alla barnen kvalitetstid när man har så många barn? Minns från dokumentären om "Octomum" i USA att hennes äldre barn var jättefrustrerade över att de aldrig fick någon direkt egentid med sin mamma. De var så arga och ledsna över just detta. 
    Ja verkligen. Det är ju superviktigt att var och en av barnen får sin tid och uppmärksamhet från båda föräldrarna. Det märker jag som bara har två barn, Vincent har ju inte riktigt det behovet ännu, men det har ju Leo och det är jätteviktigt både för hans del och våran del att bara hitta på nåt med bara honom. Man ser verkligen hur han skiner upp då
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9