• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • Leos och Vincents mamma
    Bobbenn skrev 2010-02-24 19:02:24 följande:
    JAAA särskilt eftersom det har varit rena vrålfesten förut. Fattar inte vad som hänt??
    Ja, det förstår jag. Hon kanske har blivit stor och börjat förstå att det är kul att bada
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Agamemnon
    Bobbenn skrev 2010-02-24 18:41:56 följande:
    Detta utspelar sig i vårt badrum just nu. Jag är så glad att jag kan gråta!
    Gud, så härligt! Hoppas att knuten nu har släppt så varje bad blir en fest!
    Bettanspettan skrev 2010-02-24 17:34:57 följande:
    Hej, tittar in efter nästan en veckas frånvaro, inget livsviktigt som jag missat? Orkar inte läsa i kapp.. Finland va superkul, massa isflak=inga vågor trots stormvarning. Började piggna till igår men var seg ända fram tills dess, mycket alkohol o nästan ingen sömn, tur att det inte händer för ofta.. Grattis Mollan!!
    Låter ju iaf som om ni hade skoj!
    Pampbob!
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-24 19:01:24 följande:
    Åh, herregud, vi har precis klippt av Vincents superfina lockar!! Jag har panik och ångest nu, men det blev ändå bra när min mamma klippte honom så nu är han korthårig, vi kände att det var dags att göra det nu. Men jisses vad ledsen jag blev när de underbara lockarna föll. Vi har dock sparat dem och ska sätta in det i hans bok.
    Åh, de växer ut igen! Inte de i boken då... Här finns fortfarande inget att klippa, tycker jag.
  • sthlmfilur

tänkte bara hoppa in och säga hej.. jag mår oki efter omständigheterna.. men det är tungt och försöker hålla skenet upp för barnen.. men efter det har lagt sig så rasar fasaden

Emiliya 080304 & Imran 090214
  • Movieprincess

Bobben: Va härligt! Hoppas att det fortsätter!!

Liam har ju inte direkt nåt hår att klippa men det börjar stå ut lite fjun över öronen som sambon vill klippa bort. Jag vill nog vänta det är ju nästan ända stället man ser att han har hår på

♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥bebis i magen♥
  • SchumiFerrari

Godmorgon...
    Här tyckte min minste son att det var dafs att gå upp 05.30... Efter att bara sovit 1,5/pass.... mamma sovit total 5 timmar inatt... trött nä inte alls...

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-02-24 22:10:51 följande:
    tänkte bara hoppa in och säga hej.. jag mår oki efter omständigheterna.. men det är tungt och försöker hålla skenet upp för barnen.. men efter det har lagt sig så rasar fasaden
    Förstår det! Hoppas allt snart har lugnat ner sig! 
    Movieprincess: Samma här! Nu när man ser att hon har hår vill jag inte klippa av något...
    Schumi: Stackars dig! Hoppas du kan ta igen lite sömn under dagen!
    Här var det tvärtom: Olivia sov HEEELA natten i sin säng, jag fick t.o.m. gå in och väcka henne! Det har aldrig hänt innan!
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-02-25 08:47:20 följande:
    Förstår det! Hoppas allt snart har lugnat ner sig!  Movieprincess: Samma här! Nu när man ser att hon har hår vill jag inte klippa av något... Schumi: Stackars dig! Hoppas du kan ta igen lite sömn under dagen! Här var det tvärtom: Olivia sov HEEELA natten i sin säng, jag fick t.o.m. gå in och väcka henne! Det har aldrig hänt innan!
    jo det tror jag att det kommer att göra.. just denna period försöker jag sysslesätta mig med så mycket som möjligt så jag sliper att tänka
  • Agamemnon
    sthlmfilur skrev 2010-02-25 09:23:47 följande:
    jo det tror jag att det kommer att göra.. just denna period försöker jag sysslesätta mig med så mycket som möjligt så jag sliper att tänka
    Det är nog det bästa du kan göra! Kan ni prata med varandra utan utbrott nu?
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-02-25 09:28:33 följande:
    Det är nog det bästa du kan göra! Kan ni prata med varandra utan utbrott nu?
    jag ringde han igår som att han får posten hit och det gick bra.. men i måndags när jag ville ha tillbaka nyckeln och att han skulle skriva på skilsmässopappren så blev det tumult speciellt när han kallar mig för hora framför barnen..
  • Agamemnon

Nu har jag bokat en tid för 2-årskoll. Egentligen ska de inte till BVC förrän när de är 2,5 år här men vi skulle ju lägga in en extrakontroll för att hålla koll på vikten. Ska bli spännande, nästa fredag vet vi exakt hur mycket dunderklump hon har blivit.

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9