Barn i mars 2008 - 9
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!
tänkte bara hoppa in och säga hej.. jag mår oki efter omständigheterna.. men det är tungt och försöker hålla skenet upp för barnen.. men efter det har lagt sig så rasar fasaden
Bobben: Va härligt! Hoppas att det fortsätter!!
Liam har ju inte direkt nåt hår att klippa
men det börjar stå ut lite fjun över öronen som sambon vill klippa bort. Jag vill nog vänta det är ju nästan ända stället man ser att han har hår på ![]()
Godmorgon...
Här tyckte min minste son att det var dafs att gå upp 05.30... Efter att bara sovit 1,5/pass.... mamma sovit total 5 timmar inatt... trött nä inte alls...
Nu har jag bokat en tid för 2-årskoll. Egentligen ska de inte till BVC förrän när de är 2,5 år här men vi skulle ju lägga in en extrakontroll för att hålla koll på vikten. Ska bli spännande, nästa fredag vet vi exakt hur mycket dunderklump hon har blivit. ![]()