• Agamemnon

Barn i mars 2008 - 9

Här babblar vi vidare! Snart fyller våra små 2 år - visst har tiden gått otroligt fort?! Snart börjar de skolan, tar studenten och flyttar hemifrån!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9
  • SchumiFerrari
    Agamemnon skrev 2010-02-23 09:30:52 följande:
    Det är naturligtvis lite knepigt... De hade ju även hunnit komma om kalaset hade börjat typ kl. 16. Det är ju lättare att komma senare än tidigare... Om ni sover på hotell så lär ju iaf alla få en någorlunda med bra sömn så dagen efter går förhoppningsvis riktigt smidigt!
    Jag hoppas oxå det. Har bokat rum här: www.lidkopingsvandrarhem.com/hotel.htm
    3 bäddar 750:-
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Bobbenn
    Schumi jag tror inte vi kommer kunna åka pulka då ni kommer. Det är för mkt snö. Jag knappt att ta sig fram i backen, pulkan stannar och halva backen är gömd under snön {#lang_emotions_undecided}
    Sidfot
  • SchumiFerrari
    Bobbenn skrev 2010-02-23 13:35:10 följande:
    Schumi jag tror inte vi kommer kunna åka pulka då ni kommer. Det är för mkt snö. Jag knappt att ta sig fram i backen, pulkan stannar och halva backen är gömd under snön
    Vi har insett det oxå.. Pratade med min syster idag och vi ska bada istället.

Nu ska vi inte på kalas me vi åker upp iaf.
  • Mollan70

Här blir det inga fler barn. =)
    Tre räcker gott och väl...

I morgon blir jag tant. =(
    Då är det min 40 årsdag...
    Undrar om man alltid kommer känna sig som 25 ändå?

• Agamemnon
    Mollan70 skrev 2010-02-23 21:31:51 följande:
    Här blir det inga fler barn. =) Tre räcker gott och väl... I morgon blir jag tant. =( Då är det min 40 årsdag... Undrar om man alltid kommer känna sig som 25 ändå?
    Enligt min pappa så, ja. Han har varit 25 i nästan 40 år. Hoppas du får en härlig dag! (Grattar inte i förskott, det betyder olycka. )
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • SchumiFerrari

Grattis Mollan!!!

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9