Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Mmmmbop: häftig bild. Så du vet kön! Vilka namn finns på listan? Eller du håller det hemligt.
Mmmmbop: häftig bild. Så du vet kön! Vilka namn finns på listan? Eller du håller det hemligt.
Jag fångar massor av gravditets baciller. Tack! Du håller vi tummarna.
Grip och majbebbe. Jag känner också så. Jag blir arg och ledsen för jag vill ha ett syskon och även ett barn till för vår skull. Samtidigt är jag väldigt glad för att jag har vår son. Men snart så ska vi sitta här och ha våra pluss. Snart så. Stora Styrkekrama till er.
GOD JUL alla ni underbara!
Kanske 4 så tråkigt. Hoppas den är sen av andra orsaker. Och att din dag har varit bra trots allt. Kram
Nelliepop. Beklaga ditt x. För mig tog det nästan 5 veckor innan mensen kom. Ellajade har rökt mycket för, men mest vid fester. Aldrig regelbundet. Jag tror mitt x beror på mitt snitt då sonen kom till.
Mika; vad spännande då är du tillbaka på banan igen. Stort lycka till. Rökning kan bidra till mycket.jag tror nog mer på otur eller som ni skriver infektioner samt tidigare op. En annan fråga. Ni som har ätit pergo, har ni fått det för att ni inte ha äl? Har ni en äggledare kvar? Och vem får pergo? Många frågor. Jag går och vänta på bim som är runt nyåret. Men jag ska inte testa innan. Vill inte vara besviken på nyårsafton och då är det bättre att hoppas och vara glad. Jag och min man har dock börjat diskutera ivf privat då. Först ska han ringa och kolla så han får kollasina spermier. Någon här som läser som gjort det privat?
Nelliepop. Dem kollade mitt blod en gång i veckan i 4 veckor på då sett såg de att hög gick ner och jag blev op med snitt. har de sagt till dig att du ska testa med gravtest? Var det här din första graviditet?
jag tror jag har äl varje månad, har inte kollat jämt för jag orkar inte stirra mig blint på dem. Funderar på om man får pergo utskrivet om man ändå har ägglossning. vi får se efter nyår vad som händer.
Jag har läst att man kan ha början till äl, men sen att ägget inte släpper. vet ni något om det?
Roligt med tvillingar. Grattis!