Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Tack för tipset på sidorna.
Tack för tipset på sidorna.
Tant röd kom igår. Men det visste jag eftersom jag känt. Positiva är att cykeln var 2 dagar mindre nu med rosenrot. Så jag äter denna månaden med och kör slut på äl tester sen ska jag inte köpa fler utan försöka ha ett uppehåll och bara vara. Försöka att bli gravid utan att försöka för mycket. Hajar ni? Hur är det med er som är gravida? Snart dags för dig RaraS?
Mika ;jag kommer ihåg dig, du var som mest aktiv när jag blev ny i tråden dvs november 2010.
tycker som andra att det är synd ni blivit särbo, men kärlek över vinner mycket. Jag tycker det är jätte kul att det är så många av er gamla som blivit gravida som fortfarande peppa oss. det betyder mycket, det är alla ni här som vet vad vi känner och går igenom. glöm inte uppdatera oss när bebisarna titta ut. kram till er alla.
MCT79: jag har hört något liknande i en anna tråd. vad gör man inte!.
Mika: Var vill ni bo? kan du tänkas flytta? roligt att bli moster, det är en härlig känsla det med.
kanske 4:a: fy för sjukdomar, vi har också haft en del här med hög feber och hosta. Nu blev det sonens tur. men men om ca 12 dagar är det äl så det gör inte att vi är sjuka nu.
En väldigt personliga fråga så ingen får ta illa upp. Hur gör ni när ni närmare äl? har ni sex varje dag eller har ni sex varannan dag hela månaden???
idag fick jag reda på ett par till som ska ha sitt andra barn, jag är jätte glad för deras skull, men FAN vad ont det gjorde i magen, det liksom högg till och jag blev så ledsen. Det är en känsla som jag inte känner igen, jag är alltid glad för andras lycka och brukar bli lagom ledsen på en lagom nivå. usch man är verkligen inte läkt även om ett helt år har passerat.
Supers förstår hur du känner, tänker alltför ofta att vi skulle haft en 6 månaders bebis nu osv. Hoppas man sluta tänka så för det tär på en. Snart är det äl för mig så vi går in stenhårt denna månaden och kör varannan dag. Här jädra ska spermier får jobba hårt. Mika hoppas det går bra nu. Får du vul nu när det kan tänkas vara äl?
acinna: vi tänker på¨dig imorgon med och uppdatera oss så fort som möjligt. Tråkigt när det strula med tider. Jag hoppas din man kan följa med imorgon också.
Livetharenmening: jag kan tänka mig att det är en hormonrubbning. ´
Mika. vi får hoppas ägget släpper¨på rätt sida, jag tror det är rätt stor chans från båda sidor vi har ju några i tråden som fått/blivit gravid på fel sida, men d är ju också skillnad eftersom vi har våra män redo. :) skämt o sidor. som du skrev så kostar det för dig och då kanske man inte chansar. Kul att du börjat igen. Nu vill vi har vårt pluss.
Annina: vilket skumt besök idag, förstår om du inte blev klokare. Har jag fattat detta rätt,du blev gravid snabbt och det betyder då att din ena Äggledaren kan växt samman och vara blockerad? Jag hoppas inte det och att du får svar hos en proffsigare gynläkare. Ella jade: jag har haft samma sak. Det känndes så i början när äl var eller mens på g. Jag var jätte rädd i början och testade en massa. Fick sen veta att blod kan komma ut i buken och då gör det lite ont. Men skumt med testet. Testa om några dagar igen. Någon mer här inne som upplever illamående vid ägglossning? Jag har märkt av det de senaste månaderna, skumt. Just nu har jag massa äl flytningar och hoppas på att det ska tA sig.
Både blödning och rädsla. Det är krångligt att skriva via telefon. Öva för fullt.
Jag tycker det är häftigt att kroppen kan plockaupp ägg från motsats sida. Det ger mig hopp att ni är några stycken här som fått det så. Trevlig helg. Alla!
Supers: Här har jag precis haft äl så vi mös för fullt. jag har ju ätit rosenrot denna månaden och äl kommer mer punktligt då och jag får mycket flytningar som är typiskt äl, denna gång hann jag bara ta en sticka och äl var där.
Jag förstår din känsla med att haft en liten nu. Mycket farligt att tänka så, men man gör det. Jag tänkte för ett tag sedan när vi tågade in och sjöng för vår son som fyllde år, att där skulle egentligen en liten 6 månaders bebis vara med. usch, nä nu börja jag gråta bara av att tänka på det.
Jag hoppas precis som du och många andra att det är dags för pluss på rätt ställe i den här tråden.
kram på er