Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Visst var det väl någon här inne som använde progesteronkräm? Var beställdes den och funkade den?
Visst var det väl någon här inne som använde progesteronkräm? Var beställdes den och funkade den?
Chicky01: hur har det gått? Kom tant röd? Jag väntar på min. Hon är sen, men det har hin varit förr, så jag hia mig med att testa. Testade förra veckan i torsdags men så klart minus. Jag vet inte hundra när mensen ska komma. Hade inte samma koll på äl denna gång och jag kände inte av den så mycket. Däremot har pms kommit nu som ömma bröst. Men det borde vara tecken på att äl vart eller? Så fort tant kommer så ska jag knappra rosenrot igen. Den gör min menscykel kortare och stärker äl. Fler än chicky och jag som vänta bim?
chicky01:
jag förstår att bruna flytningar ger obehag, jag hade det med mitt X. Men som tröst så kan jag säga att min mens oftast har startat med bruna flytningar innan den kommit igång. Detta efter op med x:et annars aldrig förr. jag minns att jag var jätte orolig här i början och började testa gravtester varje månad så jag inte skulle ha ett X till, nu har jag lugnat ner mig och börja känna kroppen lite mer. efter min spolning förra månaden så var mensen jätte röd och mycket klumpar, det kändes bra för så var den jämt förut. Jag väntar fortfarande på tant röd, men jag har inga direkta symtom för mens på g eller graviditet, förutom lite ömma bröst.
Nåja jag ska vänta lite till innan jag testar.
min mens har inte kommit än så jag tog ett test i morse med det visade negativt. tycker mensen borde komma. Brösten har slutat ömma så den kommer nog snart. Jag hoppas det, annars börjar jag nojja mig. ELLER så har jga inte haft någon ägglossning och får ingen mens denna månaden. pust ja man blir ju rädd, nu vill jag att tant ska komma. NU NU NU.
Min mens kom igår. Skönt blev lite orolig när den inte kom och jag inget kände. Nu blir det nya tag. Galet fort vad snabbt era magar växer och ni som fått barn.
Jag hoppas det inte är något utan helt normalt. Får du ont så vet du ju att du ska åka till akuten häftigt att bli gravid så snabbt.
Kör så det rycker
De bästa ägglossningstesterna är de som man kan kissa direkt på. Denna gången köpte jag clearblues för 220. Dock bara 7 st Men de visar en smiley när man har äl. Har tröttnat på att jämföra streck och behövde helt enkelt paus från det. Vi ska också försöka ha spontan sex. Hoppas det går. Håller med om att det skulle bli en fin julklapp. Jag äter även rosenrot denna gången.
spino: jag hänger inte med nu, har du varit gravid precis nu? Tråkigt med missfall. kram på dig.
Spino. Tråkigt att höra, men skönt att den inte växt mer.