• Lemis

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Jag fick tjata mig till återbesök. Jag fick även fylla i papper om min op efter 3 månader där skrev jag om en massa problem jag hade då. Bland en knöl på snittet. Ring och tjata. Mika. Temphöjning är väl när du får äl. Jag tror det går. Jag heja på dig.

höger äggledare bortopererad efter X, 30/10-10
  • Lemis

Supers. Lycka till imorgon. Tänker på dig. Ella jada: håller tummarna att det är en knodd på g. Jag har haft samma symtom vid denna graviditet och när jag haft pms. Skillnaden var att mensen inte kom.

• Lemis

RaraS hur är det med dig och magen. Snart dags?

• Lemis

Supers :vad bra , hur känner du dig?

• Lemis

Idag tjejer eller nyss var jag på akuten för jag har ont i vänster sida. Han så inget hjärta men e graviditet som påbörjat i livmodern. Skönt han hittade även cysta på höger äggstock. 4 cm stor. Har aldrig haft det innan. Ska få komma på kontroll för cystan om några veckor.

• Lemis

Tack. Jag är i vecka 6 egentligen 5+4 så det är väldigt tidigt.

• Lemis

Tusa: usch vad hemskt. Stackars dig. Och vilka idioter till vårdpersonal. Krya på dig.

• Lemis

Nelliepop: grattis vad kul. Jag har också kollat så mitt sitter rätt. Hoppas att den 20 få se ett hjärta på vul. För mig tog det 1 år att bli gravid. Men gick på tredje försöket efter spolningen av Äggledaren. Jag hoppas allt går bra för alla oss här inne.

• Lemis

Llappgeten. Tack! Och vad bra att du sökt hjälp. Det kommer gå fint. Jag hejar fortfarande på dig. Och alla andra med.vet du vad som händer på första besöket?

• Lemis

Jag måste skriva att jag fick bra vård vid min op av X. De tog mig direkt när min man nästan bar mig in. Jag låg på op inom en halv timme.jag fick många besök av läkare som tröstade mig. Dock en manlig som sa att vi hade 50 % chans att bli gravida. Jag blev däremot illa bemöt på rådgivninge ni vet man ringer 1177. De trodde det var maginfluensa och ändå sa vi att jag var gravid blödde och kräcktes, svimmade osv. Tog ytterligare en dygn innan vi åkte. Då kunde jag inte andas så bra. Blä för det. Nu när jag åkte in igen blev jag mycket bra bemött de förberedde mig ifall de skulle bli op. Och allt gick snabbt. Efter en timme eller två var vi hemma igen. Nu hoppas vi se ett hjärta på fredag. Jag mår skit och spyr, men har lovat mig själv att aldrig klaga eller vara missnöjd.

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3