• Lemis

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Mika: lite värk i livmodern kan ju vara gravtecken. Kan även kännas som mensvärk, men värken blir inte så ont. Den klinga av lagom till man är beredd på att ta en alvedon osv. Jag håller tummarna. Och testa inte för tidigt. Det ger en bara hjärnspöken. Svårt att låta bli, men försök. Heja heja. Nu borde vi bli flera. Vare det inte någon som hade bim nu i helgen?

höger äggledare bortopererad efter X, 30/10-10
  • Lemis

Mika 1980: jag började också med att frysa och nästan hade en temp på 38 grader. jag gick ju nästan en vecka över, vågade inte testa för tidigt, men hade på känn. hade dock alla pms besvär som innan, så man vet ju aldrig.
    Men jag tror nog visst att det kan bli något, med din otur som du haft innan, så borde turen vända och varför inte nu??

• Lemis

RaraS :Tack!och grattis till er dotter. underbart att få sin bebis.Längtar som en tok själv! Tråkigt att förlossningen blev som den blev, men viktigast av allt är att ni mår bra. Hur mycket vägde hon och längd? Funkar amningen? Stor kram

• Lemis

Livetharenmening. Jag känner igen det där med känselbortfall. Men det kommer tillbaka , mitt tog ca 6 månader. dock har jag inte full känsel men jag har ju fått två snitt!

• Lemis
    MissDB skrev 2012-01-18 12:05:42 följande:
    Hej Fick mf i september 2011 och x i oktober samma år och fick då min högra äggledare bortopererad. Är nu inne på vårt första försök sedan op. Så nervös. Har bim på onsdag eller torsdag men bara måste få veta NU!!!

hej och välkommen beklagar ditt x och missfall.du har kommit till en toppen tråd. Lycka till nu håller tummarna för bim.
    höger äggledare bortopererad efter X 30/10-10, gravid BF september
  • Lemis

Mika: Hur har det gått???

• Lemis
    Lemis skrev 2012-01-18 12:57:04 följande:

hej och välkommen beklagar ditt x och missfall.du har kommit till en toppen tråd. Lycka till nu håller tummarna för bim.

usch skrev med mobben när det blev sån konstig text vi just missfall, beklaga det.
  • Lemis

Idag har vi fått se ett pickande hjärta på vår räka. Jippie. Nu är det min tur att smitta er med graviditetshormoner. Kämpa på alla här inne.

• Lemis

Tack Alla. Nu känns det mer verkligt. Helt underbart. Äntligen vår tur. Fick även medicfadderin på mitt illamående så jag kan behålla lite av maten.

• Lemis

Tusa: nä jag tycker inte du är knäpp. Oavsett om du börjar innan eller efter spolningen. Vi kommer ju alltid att vara rädd för fler x oavsett spolning. Jag var det nu i alla fall. Och jag visste ju att genom spolningen var allt ok. Vixanbus: beklagar ditt x eller har du haft flera? Har du gjort spolning?

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3