kanske 4a skrev 2014-03-30 20:59:40 följande:
Hej tjejer jag har full panik!! Tror jag har fått ett nytt utomkveds

Jag fick min mens som vanligt 20/3 blödde som vanligt 4-5 dagar, som jag brukar. Testade negativt 1,2 och 3 dagar före mens. Har haft molvärk hela tiden sedan mensen slutade och tyckt det känts annorlunda, fick finnar för två dagar sedan. Tog ett äl test i morse dag 11 och det är positivt. Jag brukar ha äl dag 16-18. Kände att något var fel, fick en liten brun flytning på kvällen vid 18 och tog ett gravtest och det är jättepositivt! Hjälp!!! Jag vet att man kan blöda och vara gravid men jag har aldrig gjort det under mina tre normala grav. Varje gång jag fått sena positiva test och blödningar har det varit utomkveds eller missfall. Shit varför händer detta mig. Jag hade hellre sett att vi inte lyckades denna gången heller än ett X till. Då ryker min sista äggledare och det blir inga fler barn här

.
Åh, så jobbigt!! Förstår att du hellre inte lyckats alls..

Hoppas ju naturligtvis att du har fel, men misstänker att du vid det här laget känner din kropp ganska väl..
Hoppas allt får gå smidigt och utan smärta och komplikationer!
...och du, jag blev faktiskt av med min sista ÄL för 2 år sedan och det ser ju ut som om vi får vår baby till vintern...det är inte över förrän det är över, faktiskt!...fast så kände jag med, att allt var över, och att jag var "ur funktion" osv, men så blev ju inte trots allt...
Stor kram till Er <3