Saffron skrev 2014-03-31 10:21:38 följande:
Igår kväll kom mina tvillingar ut. Helvete vad jag hade ont och vilket blodbad. Jag mår inte bra idag heller, men inte alls som igår. Igår fick man flashbacks om hur det var när X-et strulade och sprack. Denna smärta...
Nu slipper jag kanske cytotec imorgon. Hoppas på att kunna gå vidare nu. Känner mig bara tom...
Saffron skrev 2014-03-31 11:12:27 följande:
förr opererade de bort äggledarna som förebyggande inför ivf-behandling. Det är ju lite ökad risk för X vid ivf, och det är faktiskt fördelaktigt att inte ha kvar sina äggledare vid ivf-behandling. Men jag förstår känslan. Lycka till med graviditeten. Själv testar jag tydligen olika sätt för graviditeter att gå åt helvete. Men jag hoppas på tur snart, ett nytt mirakel och att det ska gå vägen.
Jag beklagar och varken kan eller vill föreställa mig det du gått igenom de senaste dygnen...

Skrev till dig i andra tråden om att detta ju är bevis för att otroliga saker händer, mot alla odds, det verkade negativt nu, men det funkar ju åt andra hållet med!! Stor kram och många tankar itll dig...
Mina operationer var inte förebyggande, utan akuta. Det fanns inget val, men så klart, nu i efterhand var det ju lika bra liksom..