• Rondellen

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Här samlas vi som har fått X och vill bli gravida igen, men på rätt ställe. Några har lyckats, och några kämpar vidare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m46019150.html - Första tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-25 08:54
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m48311763.html - Andra tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-02 15:40
    Nya tråden!

tråd 4!
    www.familjeliv.se/Forum-7-311/m52304934.html

• Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
  • Chiva

Hur går det för er kanske 4a! Hållt/ Håller tummarna hårt för er <3

• kanske 4a

Det sket sig totalt. Akut op i söndags och nu är höger äggledare också borta. Känns väldigt tufft men nu tar vi en tag i taget. Skitförsäkring har man med så jag lär inte få ett öre.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • tusa
    kanske 4a skrev 2014-04-08 13:48:14 följande:
    Det sket sig totalt. Akut op i söndags och nu är höger äggledare också borta. Känns väldigt tufft men nu tar vi en tag i taget. Skitförsäkring har man med så jag lär inte få ett öre.
    GråterGråterGråter...åh så ledsen jag blir! Jag vet PRECIS hur det känns, vi var ju där för 2 år sedan och det var nog bland det värsta jag gått igenom!! Ja, en dag i taget är det man måste, och ha tålamod, för det BLIR bra, även om det känns som att det aldrig någonsin kan det igen, så med tiden så hittar man ändå vägar.. Skickar stor kram och många lyckönskningar till er {#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • Kingston

Åh vad ledsen jag blir kanske4!!
    Förstår verkligen att det känns tungt. Hoppas du mår bättre snart och att du kan hitta någon ljusglimt i tunneln

• mariekarolina
    Beklagar! :( Ta en dag i taget som du skriver, så småningom kommer det bli lättare att blicka framåt och jag önskar er all lycka till i framtiden! Kram!
    ~ Felicia 110806 ~ Utomkveds juni -13 ~ BF 140830 ~
  • majbebbe

Usch vad jobbigt kanske 4a. Låt det vara tungt ett tag och ta hand om dig! Styrkekram*

• Supers

Nä vad tråkigt :( fy fan....beklagar verkligen. Stora kramar till er.
  • Pemberly

Nej så tråkigt att höra kanske 4a. Jag förstår att det är jättejobbigt för dig

• Chiva

Oh vad tråkigt att höra!! Mina varmaste tankar till er <3 <3 <3  Det låter som en bra början att ta en dag i taget <3 Styrkekram <3

• Saffron
    nej, vad tråkigt! Lider med er... Ta tid och läk ordentligt, så får ni fundera på ivf sedan. Konstigt nog är det ju en fördel att inte ha kvar äggledarna vid ivf. Men jag förstår att det är jättetråkigt att inte ha nån chans kvar på naturlig väg... Kramar!
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3