• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • V i c t o r

Det står ju på kalsongen. Måndag, tisdag, onsdag...

• Anonym (fresh78)

Herregud!!!
    Även om man inte tränar varje dag ska man väl byta kallingarna och absolut duscha!
    Skulle aldrig gå i närheten av min sambo om han inte bytte kallingarna och duscha varje dag.
    Fast man inte tränar har man ju kroppsvätska som "avförs" från kroppen.

Usch!!!

Dt e min åsikt iallafall.

• Isnogood
    V i c t o r skrev 2010-01-29 11:02:57 följande:
    Det står ju på kalsongen. Måndag, tisdag, onsdag...
    Ah, kanske något som FLERA skulle behöva ha... {#lang_emotions_undecided}  {#lang_emotions_dreamer}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Sanna Gosing

Det finns en annan tråd om rakning och kvinnor, och vad som är äckligt och inte. Att byta kallingar, och trosor med för den delen, varje dag är ett mycket modernt påfund. Alla var väl inte äckliga på 50-talet?

• LillEinar

Tar på mig ett par rena vaje morgon, och hoppar ur dem när jag går till sängs på kvällen.

• Anonym (JG)

Min man duschar 2 ggr/dagen men byter bara kalsonger varannan dag. Han tar av sig dem när han kommer hem och går runt naken under mysbrallorna.
    Är han äcklig då?

• FixarFrasse
    Anonym (JG) skrev 2010-01-29 13:07:42 följande:
    Min man duschar 2 ggr/dagen men byter bara kalsonger varannan dag. Han tar av sig dem när han kommer hem och går runt naken under mysbrallorna.Är han äcklig då?
    Haha, två duschar om dagen och i princip kallinganvändandet bara halva dagen låter kanske inte dundersnuskigt. Tycker du inte själv att det är äckligt är det väl kanske inte det?
  • Anonym (för rena kalsong)

Minst en gång om dagen i bland två... beror på vad han gjort å vad klokan e men en gång om dagen minst å ska vi bara va hemma efter att han duchat så drar han bara på sig mysbyxerna å e naken under.
    Det ska vara frächt..

• Anonym (JG)
    FixarFrasse skrev 2010-01-29 14:17:59 följande:
    Haha, två duschar om dagen och i princip kallinganvändandet bara halva dagen låter kanske inte dundersnuskigt. Tycker du inte själv att det är äckligt är det väl kanske inte det?
    Jag byter ju ofta trosor ibland 2ggr/dag... jag har väl börjat acceptera att han använder kalsonger 2 dagar i streck.. han är väldigt renlig och fräsch av sig så jag tror inte att kalsongerna är sunkiga.
    Det är alltid lika intressant varenda gång man tvättar då har jag väldigt många fler ombyten än honom. Han byter t-shirt,skjorta och strumpor varje dag.
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?