• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2010-01-30 19:22:55 följande:
    Ibland byter jag innan jag tränar också, men det är mest för att jag tränat kampsport och då vill det till att man har kalsongerna som passar för tillfället liksom. Och så känns det fräscht att ta helt nytvättade efteråt också, så att man inte tar dem man hade innan man kom till träningen. Så då blir det tre på en dag. Det kan aldrig vara miljövänligt...
    Beror väl alldeles på VILKEN miljö du pratar om {#lang_emotions_dreamer}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:01:46 följande:
    Du gillar alltså att ligga med skitiga underliv? Trevligt.
    Hur skiter du? Asså, folk i den här tråden kan inte vara representativa för var bajs och kiss hamnar... (hänvisar till mina tidigare inlägg...)
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 20:36:05 följande:
    Hur skiter du? Asså, folk i den här tråden kan inte vara representativa för var bajs och kiss hamnar... (hänvisar till mina tidigare inlägg...)
    Ställer mig helt frågande till detta inlägg.

Det jag reagerade på att personen inte tycker det är så noga med ett rent underliv när det gäller vaginalt sex. Sen huruvida du anser det har nåt med mina skitvanor att göra är ju bara ointressant.
    I like my beer cold, my TV loud, and my homosexuals flaming
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:39:57 följande:
    Ställer mig helt frågande till detta inlägg. Det jag reagerade på att personen inte tycker det är så noga med ett rent underliv när det gäller vaginalt sex. Sen huruvida du anser det har nåt med mina skitvanor att göra är ju bara ointressant.
    Jaha, du menade inte skitigt bokstavligt utan som metafor...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 20:42:41 följande:
    Jaha, du menade inte skitigt bokstavligt utan som metafor...
    Pratade inte om bajs nej. Men det spelar ju ingen roll hur ni män gnor med dasspappret i arslet, det blir inte fritt från skit (bajs) förrän ni vaskar det.

Bara som en parentes med tanke på alla bajskranstrådar som poppar upp då och då. Rent generellt kan man ju tro att män är sämre på att torka o tvätta sig i arslet än kvinnor men det hör väl inte hit.
  • Haraaz
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:45:06 följande:
    Men det spelar ju ingen roll hur ni män gnor med dasspappret i arslet, det blir inte fritt från skit (bajs) förrän ni vaskar det.
    Det blir väl inte kvinnors heller förrän man tvättar sig?
  • Baby Y
    Haraaz skrev 2010-01-30 20:50:23 följande:
    Det blir väl inte kvinnors heller förrän man tvättar sig?
    Nej självklart inte. Men eftersom det gällde snubbar nu så... ja du förstår väl.
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:45:06 följande:
    Pratade inte om bajs nej. Men det spelar ju ingen roll hur ni män gnor med dasspappret i arslet, det blir inte fritt från skit (bajs) förrän ni vaskar det. Bara som en parentes med tanke på alla bajskranstrådar som poppar upp då och då. Rent generellt kan man ju tro att män är sämre på att torka o tvätta sig i arslet än kvinnor men det hör väl inte hit.
    Tyvärr har jag inte så mycket dragning till sådana trådar, så jag får helt enkelt lita på dina arselkunskaper...
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 20:54:16 följande:
    Tyvärr har jag inte så mycket dragning till sådana trådar, så jag får helt enkelt lita på dina arselkunskaper...
    Gör det. De är gedigna.
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:54:03 följande:
    Nej självklart inte. Men eftersom det gällde snubbar nu så... ja du förstår väl.
    Nej det gällde kvinnor, eftersom det var ManligMan du svarade till när du drog upp att ligga med skitiga underliv, och vad jag kommer ihåg så är han hetro...
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?