• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Anonym (naturlig)

Man ska väl inte se kallingarna som et extra toapapper utan att rengöra sig ordentligt efter toabesöken

• 8Viola2

Sambon duschar varje dag efter jobbet och byter då underkläder

♥ BF 25 Juni ♥
  • Anonym

När bromsspåren blir över decimetern, så är det dags att byta.

• Anonym

Jag byter varje dag, för mig är det en självklarhet. Vill känna mig ren och fräsh.

• Scratchy

Jag byter varje dag plus naturligtvis om jag tränat. Så, sammanlagt gör jag nog åt 11 par i veckan i snitt. Eh, hur så förresten?

Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2010-01-30 00:42:49 följande:
    Jag byter varje dag plus naturligtvis om jag tränat. Så, sammanlagt gör jag nog åt 11 par i veckan i snitt. Eh, hur så förresten?
    Och med "göra åt" menar jag naturligtvis inte att jag slänger dem och köper nya, utan att jag lägger dem i tvätthögen. Borde inte behöva förklaras, men det är ju ändå fl liksom...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-30 00:51:19 följande:
    Och med "göra åt" menar jag naturligtvis inte att jag slänger dem och köper nya, utan att jag lägger dem i tvätthögen. Borde inte behöva förklaras, men det är ju ändå fl liksom...
    Pustar ut, trodde de "försvann", typ sögs upp i baken på dig.
  • Sedek

Byter normalt en gång om dagen, förutom de dagar jag tränar så
    blir det två gånger om dagen. Snittar kanske på 11 byten i veckan.

...

• Anonym (naturlig)

Jag håller mig ren efter toabesöken, tvättar av mig så jag har aldrig skitränder i kallingarna. Snabeln tvättas av varje gång jag pinkat, ingen pisslukt i brallan.
    Gör inte alla det, pissar ni bara och sen slänger in svansen i brallorna?

Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?