• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Pernilla75
    Anonym (suck) skrev 2010-01-28 12:19:20 följande:
    Min byter 1-2 gånger i veckan. Märker det eftersom det alltid är jag som tvättar.
    Stackars dig! Duschar han lika sällan?
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-30 09:14:05 följande:
    Byter normalt en gång om dagen, förutom de dagar jag tränar så blir det två gånger om dagen. Snittar kanske på 11 byten i veckan....
    Åh, kreativt...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Anonym (naturlig) skrev 2010-01-30 09:30:22 följande:
    Jag håller mig ren efter toabesöken, tvättar av mig så jag har aldrig skitränder i kallingarna. Snabeln tvättas av varje gång jag pinkat, ingen pisslukt i brallan.Gör inte alla det, pissar ni bara och sen slänger in svansen i brallorna?
    Jag har varken snabel eller svans så jag har lite svårt att relatera till det...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Anonym (JG)
    Scratchy skrev 2010-01-30 13:22:43 följande:
    Jag har varken snabel eller svans så jag har lite svårt att relatera till det...
    {#lang_emotions_sunny}*asg*
  • FixarFrasse
    Anonym (naturlig) skrev 2010-01-30 09:30:22 följande:
    Jag håller mig ren efter toabesöken, tvättar av mig så jag har aldrig skitränder i kallingarna. Snabeln tvättas av varje gång jag pinkat, ingen pisslukt i brallan. Gör inte alla det, pissar ni bara och sen slänger in svansen i brallorna?
    Tja, på jobb och hemma går det bra, men om man t ex är på en fotbollsmatch eller på krogen tittar de kanske lite konstigt på en om man står och tvättar draggen i vasken..?
  • Anonym (JG)
    FixarFrasse skrev 2010-01-30 13:38:54 följande:
    Tja, på jobb och hemma går det bra, men om man t ex är på en fotbollsmatch eller på krogen tittar de kanske lite konstigt på en om man står och tvättar draggen i vasken..?
    {#lang_emotions_surprised} ja då tittar de nog lite snett på än...
    underlig syn... *asg*
  • Anonym (naturlig)
    FixarFrasse skrev 2010-01-30 13:38:54 följande:
    Tvättar du draggen ? Jag tvättar kuken och tycker det är helt naturligt. Bättre det än att börja lukta piss.
  • Anonym

hur påtalar man att någon behöver byta oftare då? eller duscha för den delen..

• FixarFrasse
    Anonym (naturlig) skrev 2010-01-30 15:05:16 följande:
    Tvättar du draggen ? Jag tvättar kuken och tycker det är helt naturligt. Bättre det än att börja lukta piss.
    Kanske förstod merparten vad som åsyftades.
    Och troligen går du på bättre krogar, fotbollsarenor o s v än jag om du alltid har möjlighet att tvätta kuken (penisen, pitten, snoppen så det är tydligt för ALLA vad vi pratar om); good for you!
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?