• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Scratchy
    Anonym (naturlig) skrev 2010-01-30 15:05:16 följande:
    Tvättar du draggen ? Jag tvättar kuken och tycker det är helt naturligt. Bättre det än att börja lukta piss.
    När vi ändå är inne på det blir jag lite nyfiken på hur i all sina dar du går till väga för att på urin på snoppen när du kissar. Håller du fingret för så att det studsar tillbaka eller? Eller ligger du på rygg och kissar rakt uppåt? Vill gärna ha en målande beskrivning av hur du gör för att få kiss på snoppen för det händer aldrig mig...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    FixarFrasse skrev 2010-01-30 16:19:16 följande:
    Kanske förstod merparten vad som åsyftades. Och troligen går du på bättre krogar, fotbollsarenor o s v än jag om du alltid har möjlighet att tvätta kuken (penisen, pitten, snoppen så det är tydligt för ALLA vad vi pratar om); good for you!
    Är det det de har vattenskålen till vid ingången i katolska kyrkor också? I så fall är den katolska kyrkan helt klart i bättre klass än svenska kyrkan.
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Anonym

Frågade min make, detta är svaret:

-Jag byter varje dag om jag inte har kissat ner mig, då byter jag då också. (under de senaste 10 åren har han aldrig kissat ner sig, så jag undrar vad han fick det ifrån)
    Svärmor har också ifrågasatt varför han hade så många kalsonger i tvätten, hon tyckte att max varannan dag behövde en man byta kalsonger.
  • FixarFrasse
    Scratchy skrev 2010-01-30 18:29:39 följande:
    Är det det de har vattenskålen till vid ingången i katolska kyrkor också? I så fall är den katolska kyrkan helt klart i bättre klass än svenska kyrkan.
    Hehe, ja det är det kanske..?
  • Anonym

Varje dag! På sommaren mer när jag svettas en massa. Om jag tränar blir det efter det också.

• Scratchy

Ibland byter jag innan jag tränar också, men det är mest för att jag tränat kampsport och då vill det till att man har kalsongerna som passar för tillfället liksom. Och så känns det fräscht att ta helt nytvättade efteråt också, så att man inte tar dem man hade innan man kom till träningen. Så då blir det tre på en dag. Det kan aldrig vara miljövänligt...

• ManligMan

Extrema hygienbögar nå jag säga.

Det finns rätt många forskare som förklarar t.ex allergier och diabetes typ 1 med vår överdrivna hygien.

Ska man gå ner på någon så vill man ju inte att det ska vara otvättat men för en snabbis vaginalt krävs ingen överdriven hygien.

• Isnogood
    Sedek skrev 2010-01-30 09:14:05 följande:
    Byter normalt en gång om dagen, förutom de dagar jag tränar så blir det två gånger om dagen. Snittar kanske på 11 byten i veckan....
    Oh, DETTA kämpade du så länge för att komma på att skriva....  {#lang_emotions_undecided}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Baby Y
    ManligMan skrev 2010-01-30 19:58:54 följande:
    Extrema hygienbögar nå jag säga. Det finns rätt många forskare som förklarar t.ex allergier och diabetes typ 1 med vår överdrivna hygien. Ska man gå ner på någon så vill man ju inte att det ska vara otvättat men för en snabbis vaginalt krävs ingen överdriven hygien.
    Du gillar alltså att ligga med skitiga underliv? Trevligt.
    I like my beer cold, my TV loud, and my homosexuals flaming
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?