• Cornelia13

Här peppas det, del 9

Dags för ny tråd igen... vad tiden går fort när man har roligt!

Det började som en pepptråd att försöka att inte tänka för mycket på BIM, äl och så vidare... men det gick väl så där. Nu är majoriteten gravida eller fått sina små men vi fortsätter peppa varandra genom livets små egenheter!

Vi är ett glatt gäng som försöker hålla oss positiva och hoppfulla inför framtiden! Nyckelordet är peppning!

Del ett: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m28982418.html
    Del två: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m31971257.html
    Del tre: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m34566905.html
    Del fyra: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m37399791.html
    Del fem: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40459553.html
    Del sex: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m43231212.html
    Del sju: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m45762972.html

Stella 25/2-06 Minde 3/6-09
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-31 14:37
    Del åtta:www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48217365.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-31 14:38
    Går inge bra för mig
    Del åtta: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48217365.html
  • Svar på tråden Här peppas det, del 9
  • Åttan

Hello... Sitter på jobbet å häckar.. jobbade igår å idag 6-18, helt slut när jag kommer hem..  Annars så flyter det på.. vi håller på med badrumsrenoveringen hemma nu.. eller ja inte vi, våra hantverkare, men det blir ju ett pyssel ändå.. ett hus som ser ut som kaos å försöka å duscha hos nära å kära.. 

Magen växer å frodas, kan inte ha några av mina vanliga byxor längre, om jag ska ha mina jeans så måste jag ha gummisnodd istället för att knäppa de.. lulla mest runt i mamma mjuisbyxor el vanliga mjukisbyxor.. tights funkar med.. På onsdag så går jag in i V 13 så nu börjar det rulla på..

En STOR KRAM till er alla från en trött Jeskan  {#lang_emotions_heart}

Hoppas att vår lilla 8:a vill stanna...
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-03-21 06:42:36 följande:
    Jag testade idag, men det blev minus. men det var ett gammalt test som gått ut. Har beställt nya. Återkommer! :P ingen mens och allmänt konstig känsla i kroppen. trött som döden och fryser och svettas om vartannat. fast, jag kan ju vara på väg att bli sjuk också... :P
    Spännande! Ni har satt igång syskonverkstaden nu ja? Vilket försök är ni på nu?
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-03-21 11:05:31 följande:
    Spännande! Ni har satt igång syskonverkstaden nu ja? Vilket försök är ni på nu?
    räknar inte försök... blir det så blir det... det lev inget den här gången...
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-03-21 11:17:20 följande:
    räknar inte försök... blir det så blir det... det lev inget den här gången...
    Nej det ska jag med försöka låta bli att göra när vi sätter igång, men när slutade ni skydda er då, om man säger så ist? Tråkigt att det inte blev något denna gången
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-03-21 13:23:20 följande:
    Nej det ska jag med försöka låta bli att göra när vi sätter igång, men när slutade ni skydda er då, om man säger så ist? Tråkigt att det inte blev något denna gången
    i december. :) Men det är svårt att inte tänka på det... man känner ju av ÄL rätt rejält så... men nu blir det att ligga lite lågt och sedan köra på i maj istället. inget till decemberbarn här inte.... :P
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-03-21 13:25:40 följande:
    i december. :) Men det är svårt att inte tänka på det... man känner ju av ÄL rätt rejält så... men nu blir det att ligga lite lågt och sedan köra på i maj istället. inget till decemberbarn här inte.... :P
    Ja jag tror inte jag kommer kunna låta bli att tänka på det.. Dels för att man ju så gärna vill, och dels för att jag precis som du, känner av äl rätt bra. Nej vi vill inte heller ha något december barn, helst inte ett till januari barn i heller, så vi kommer också ligga lite lågt där i mars-april. Om vi nu inte redan är gravida då vill säga, vilket vi hoppas *ler*
  • Åttan

POFF

• jakeline
    Åttan skrev 2010-03-21 14:09:09 följande:
    POFF
    Poff?!
    MiAmore skrev 2010-03-21 14:06:16 följande:
    Ja jag tror inte jag kommer kunna låta bli att tänka på det.. Dels för att man ju så gärna vill, och dels för att jag precis som du, känner av äl rätt bra. Nej vi vill inte heller ha något december barn, helst inte ett till januari barn i heller, så vi kommer också ligga lite lågt där i mars-april. Om vi nu inte redan är gravida då vill säga, vilket vi hoppas *ler*
    jag trodde ni skulle vänta till i höst? :)
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-03-21 14:27:52 följande:
    Poff?! jag trodde ni skulle vänta till i höst? :)
    osynlig.. borta..
  • jakeline
    Åttan skrev 2010-03-21 14:38:33 följande:
    osynlig.. borta..
    inte då. jag ser dig klart och tydligt. :P jag är bara lite ego.
Svar på tråden Här peppas det, del 9