Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Bf runt 21 december, så vi har nästan samtidigt
. Julbebis!
Vad roligt för er alla som +:at!
Vi är inne på andra omgången rosenrot och denna gång ökade jag dosen till 2 om dagen och nu har även sambon tagit 1 om dagen så vi hoppas att det ska gå denna gång. Vi har försökt i snart 1 år.
Hoppas hoppas!!
Ninalainen, vi håller tummarna för våra julbebisar 
Och för alla andra som önskar sig en liten present ![]()
Hur mycket ska man äta om dagen, eller hur starka ska tabl vara? Har hittat på en sida och där står det att en tabl innehåller: 144 mg rosenrotextrakt... Är det rätt? :)
Hej, det var ett tag sen jag var inne. Fick ju tidigt missfall och blödde i 3 hela veckor! Sen har jag varit bortrest i två veckor (slapp blödningar då som tur är) och nu har jag fått min mens igen. Så jag har börjat knapra rosenrot och jag hoppas att det hjälper den här gången. Kul att läsa om alla som lyckats med RR.
Hej alla!
Jag var inne och botaniserade på apoteket härom dagen, tittade på bland annat rosenrot... men jag blev lite tveksam då det stod på förpackningen att det inte rekomenderas för gravida och ammande... hm, ska man äta fram till ÄL eller BIM då... och sedan börja äta igen efter ev. mens?!
Tacksam för svar!
Hej igen! Jag skrev 19 feb och berättade att jag skulle börja med rosenrot. Det gjorde jag och blev gravid andra månaden. Slutade dock i ett tidigt mf
Men det var ett plus i alla fall - första gången på över ett år!