Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
aha, ok, det visste jag inte. Tack!! Får nog kolla upp det då...
Jag har nu provat att äta Rosenrot denna månad och tyvärr kom mensen idag. OCH den kom tidigare än normalt. Jag har annars en mens som kommer punktligt varje månad...lite drygt att den nu har börjat hoppa. Iofs ska den ändå komma är det väl lika bra den sätter fart. Jag fick dessutom spottings, vilket jag aldrig haft i hela mitt liv.
Är det någon mer som känner till liknande problem? Jag är osäker på om jag vågar äta Rosenrot igen pga det här.
Jag skrev jus ett inlägg om min 48dagars cykel med äl på dag 30 och hur jobbigt och tråkigt det är med så lång cykel. Det känns som man missar en massa försök. Hoppas på att RR kan göra den lite kortare.
hejsan det var ett tag sedan jag var här nu men hoppas det är några som har plussat :) jag undrar om det är någon som vet något om Agnus Castus Örtteextrakt?
Oj ja nu blev stilen fet men det gör inget :P iaf så tänkte jag kanske om man kunde äta både Agnus Castus Örtteextrakt och Rosenrot.
Aha... det verkar lite surt med mellanlödningar.
Själv har jag just nu värsta äl. Stickan visade stegring imorse. Gör ju rent ut sagt svinont på ena sidan. Som om det vore ett strutsägg som ska ner eller nåt
Blöder fortfarande lite grann ifrån missfallet (har gjort det i 14 dar nu, lite tröttsamt) så jag är lite tveksam om vi borde köra på eller kanske vänta till nästa äl. Känns lite surt att vänta med tanke på att vi väntat i 8 månader redan... Hur hade ni gjort? BM sa att det var upp till mig, men att hon kanske rekomenderade att man skulle vänta, mer för det kan vara psykiskt påfrestande.
Hej CarlAstrid! Jag är lite i samma sits som du.. Jag fick missfall den 13 feb i v 7, men jag blödde bara en vecka. Så jag borde ha äl om mindre en vecka nu om allt kommer igång som det ska. Vi kör igång direkt då, vill inte vänta! Och det ska tydligen vara lättare att bli gravid igen efter missfall för "miljön i livmodern är ren och gynnsam för ny gravididet" har jag läst! Lättare för ägget att fästa. Kanske svårare att besluta om du fortfande blöder, man är ju inte så sugen på sex då direkt.. Funderar på om det är någon ide för mig att börja äta rosenrot nu... har inte svårt att bli gravid, men jag vill extra mycket nu!!
Vi körde på igår
Så nu är det bara att vänta och se. Blödde inte igår. Men blöder lite idag, så man vet inte vad som händer. Jag fattar inte hur man kan blöda och samtidigt ha ägglossning, men min BM sa att det visst kunde vara så... Vi får väl se om 2 veckor om mensen kommer eller inte.