Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Tack
!

Hej! Grattis till alla plus!
Jag har en fråga, läste i en tråd att Bisolvon skulle vara bra också. Alltså den där hostmedicinen. Någon som testat? Känns lite knasigt! :)
Hostmedicinen är ju slemlösande och gör så sikretet blir mer lätt genomträngligt (överallt även slidsekretet). Har man väldigt tjockt sekret så kan det hjälpa till.
.Hej på er!
För nästan exakt 1 år sen tog vi ut spiralen, strax efter min 45-årsdag.
I Augusti gick jag till gynekolog som mer eller mindre avfärdade mig med en gång;
Jag var 45 år och sökte pga kort lutealfas. Han pratade om klimakteriet och äggdonation
VA? Jag har regelbunden ägglossning och har fått 4 barn. Jag vill bara bli kollad så vi vet var vi står!
Till slut gick han med på att ta ett prov för att se äggreserven; AMH-prov.
Dagen efter ringde han o sa att jag hade värdet 4,9.
"Ha sex 2-3 gånger i veckan från mens till mens - hela cykeln. Lycka till"
Ok...
Jag köpte Friggs Rosenrot (verkade vara billigast per mängd och dagsdos) och började äta dem.
Mensen kom 18 mars. Ägglossningsstickan visade pos lite tidigare än förväntat och sekretet var mycket tunnare än vanligt
. www.fertilityfriend.com/home/f3a5b
Jag fyllde 46...
När mensen inte dök upp 9 dagar efter ägglossning blev jag fundersam.
13 dagar efter ägglossning testade jag:
JAG ÄR GRAVID!
Om barnet klarar sig så blir det en julklapp ![]()
Åh grattis Mamsie till graviditeten och tack för inspirationen! Jag plussade också i veckan efter att ha ätit RR. Om det är RR jag kan tacka för vet jag inte eftersom vi inte hållit på så länge, men i vilket fall skadar det inte!