Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Tack!
Håller tummarna för att det snart ska bli eran tur med!! ![]()
Har bara läst TS.
Vi hade försökt i sex månader utan resultat. I december började jag äta rosenrot. Två om dagen, en morgon och en lunch. Plussade i januari. =) Tyvärr slutade den graviditeten i mf i v8, 22 feb. Men nu är det nya tag och jag börjat äta rosenrot igen.
Lycka till!!!
TessJH Hur många tabletter tar du om dagen? jag åt 2 tabletter om dan och maken 1.
Maken käkade för att det sägs stimulera spermierna och så blev han piggare med.
Hann äta i 2 veckor sen blev jag gravid. Har försökt i 1,5 år att bli gravid sen ett jobbigt MA. Var rädd att jag blivt steril pga av det men det hade jag inte.
Tyvärr så fungerade inte rosenrot för oss på första försöket, mensen kom som en klocka 
Tyvärr har jag fått missfall. Fick lite bruna flytningar i söndags och i måndags, inget igår, men idag har jag börjat blöda ordentligt. Är jätteledsen för att jag väntat så länge på att +. Men det var bättre att det hände så här tidigt och det räknas ju nästa bara som en sen mens. I alla fall bad jag maken gå och köpa rosenrot till mig så jag börjar äta de imorgon och så får vi sen när nästa ägglossning kommer.
Så jag hänger kvar på tråden ett tag till....
Beklagar MF!
.Kakmonstret: Ja, det känns rätt hemskt, men det är bara att gå vidare. Började med rosenrot i onsdags... Hoppas det hjälper, tar bara en om dan än så länge.
Synd om ni missar äl. Hoppas den kommer innan, eller efter beräkningarna då!!
Hejsan!
Intressant att vissa av er plussat efter rosenrot...=) Tror jag ska testa det. Har även hört att man ska äta folsyra. Vet någon om det finns något speciellt märke man ska äta av rosenrot samt folsyra eller går det bra med vilket som?
Grattis till er alla som plussat!! 
Vad roligt för er som +:at
...vi har försökt drygt ett år och hoppet börjar tryta lite...men vi kommer inte ge upp! Har läst massor med trådar om rosenrot och jag är helt såld på det och det står överst på shoppinglistan nu.
Man kan väl börja med det även om mensen redan satt igång, bara man slutar vid ÄL!?
Trevlig kväll till er alla