Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Min cykel kortades ca tre dar med rr. Mensen varade ca 3-4 dar. Äl kom på fjortonde dagen i cykeln och nu väntar jag på BIM som borde vara kring 20:de. Detta är vårt första försök och eftersom jag hade rr hemma tänkte jag att jag ju lika gärna kunde äta det. Lovar att uppdatera med resultatet om ett par veckor.
Fick hem spermatestet vi beställde från testlagret. gjorde testet nu på förmiddagen. de blev inget bra resultat=(
Missade att mannen inte skulle kommit på minst 3 dagar. Vi hade sex igår, det kan ju såklart påverka. Dessutom Va vi på Sonispherefestivalen i lördags = alkohol, rökning och förfrysning=P
Gör om testet på fredan fm igen. Är det negativt då tvingar jag gubben till att ta alla våra sparpengar och bokar tid för oss på klinik.
Då va den här dagen förstörd då=(
Jag testade rosenrot för ca ett år sen, åt det i tre månader men det hjälpte inte oss =(
Ska också köpa hem ett sånt där spermatest, men får han inte komma på tre dagar?? =O Det var ju hemskt, vi har som har sex varannan dag.. haha
Tråkigt att det inte blev som ni önskade, är väldigt rädd för att det ska bli så här med =/