• Anonym (Ledsen)

Missed abort

Jag är så ledsen.... va på UL och det visade sig att fostret dött i vecka 9 . Jag trodde jag var i vecka 15 och har alltså gått och trott att jag var gravid i 6 veckor...
    misstänkte att något var fel eftersom mina gravsymptom försvann men barnmorskan sa att jag inte behövde oroa mig. Däremot sa läkaren på sjukhuset att om man slutar ha bröstspänningar är det troligt att fostret dött...

Fick abortpiller och nu har jag förhoppningsvis blödit ut allt. Känner mig helt tom och vet inte hur jag ska gå vidare.
    Det visade sig även att jag har en bakåtvänd livmoder och att jag hade någon slags inflamation.... bakåtvänd livmoder är det någon som vet något om det??

Vet inte om vi ska försöka få barn igen.... eller vad jag vill säga med inlägget vill mest skriva av mig lite.... finns det någon annan som nyligen fått missfall?

• Svar på tråden Missed abort
  • RamonaMaria
    Tant Pruselius skrev 2011-03-15 09:05:17 följande:
    här är lillasyster polkagrisbebis

Men herregud sikken sötnos! Hur sugen blir man inte nu då eller!
    All lycka till er!
  • airamanna

Hon är helt ljuvligt söt!!!! {#emotions_dlg.flower} stort grattis igen!
  • RamonaMaria

Är det någon av er som vet om man kan ta progesterall-salvan tillsammans med albyl minor?
    Båda två känns så lovande, men vågar ju inte självmedicinera allt för mycket...!
    Väntar ju fortfarande på ÄL, o har inte tänkt ta Albyl förrän vi får ett plus. Men läste att salvan ska man ta från ÄL o vid ev. graviditet sluta vid v. 12?
    Vet dock inte när man ska sluta med salvan om man får mens?
    Någon med erfarenhet? =)

• sommarbebis 2010
    Tant Pruselius skrev 2011-03-15 09:30:49 följande:
    Jag hoppas att ingen tar illa upp av bilden, tänkte att Ni har ju vart med från dag ett många av Er....
    Hjärta
    Behövs lite glädje i den här tråden och vi har ju funnits här för varandra geenom allt det jobbiga så det är roligt att vi får vara med och dela din glädje också Hjärta
  • bomullshuve

Å vilken fin liten polkagris!!
  • Xperia

Åh vilken liten söt sockerbit! Åh! GRATTIS!Hjärta
  • Tant Pruselius

Tack alla !!!
    Nu har hon fått ett namn oxå och "slipper" enbart kallas lillasyster, bebis eller lillgris
    Lovis blev det efter ett (bra?) tags funderande...

Kram och kärlek till er alla!!!

• bomullshuve
    Tant Pruselius skrev 2011-03-20 14:39:33 följande:
    Tack alla !!!
    Nu har hon fått ett namn oxå och "slipper" enbart kallas lillasyster, bebis eller lillgris
    Lovis blev det efter ett (bra?) tags funderande...

Kram och kärlek till er alla!!!
    Jättefint och inte så vanligt... Jag närmar mig BF med stormsteg och vi är inte överens om namn ännu...