• Belly

Vi fortsätter, Bf aug 10

På sidan 1140 kan man kika på sofie och laura's bebis..

• Belly
    puchelina88 skrev 2010-07-21 13:56:26 följande:
    hmm fick inget svar i från någon men kanske inte är någon som vet om bebisen kan komma tidigare lr om de är farligt att den ligger väldigt långt ner med huvudet?
    glömde ju fråga bm i går om de!
    Hon måste ju ha menat att bebisen är på väg att fixera sig eller är fixerad..
  • Belly
    puchelina88 skrev 2010-07-21 14:09:16 följande:
    de har den vart sen vecka 35 men nu så låg den väldigt långt ner med huvudet
    Jag kan aldrig tänka mig att hon skulle ha släppt iväg dig eller så hade hon sagt till om nåt var konstigt...
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-21 14:38:03 följande:
    Tjejer

Glöm inte ikv kl 21.00
    livet på bb hette det va? kanal 5 :) kan man grina en skvätt till..hahaha
    BRA att du påminde mig!! Tack! :)
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-21 14:09:49 följande:
    jag har för mig att det var ngn annan, kanske malinski? som gjorde en undrsökning 1 gng å började ha små blodiga flytningar efter det?? jag har inte blött ngt innan dom kände efter om jag var öppen eller inte...så det borde väl bero på att dom vart där å kännt å hållt på?
    Ja, de borde ju bero på det.. HAr du frågat nån BM eller nåt om det?
  • Belly
    sofie och laura skrev 2010-07-21 19:00:55 följande:

Gud

Så himskans vacker han är alltså! Och KUL att det går framåt!
    Jag måste fråga, vilken klädstorlek har han?
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-07-21 20:12:38 följande:
    jag  vill inte ta upp alla detaljer men iallafall så kom det till att jag gav honom ett ultimatum att antingen ensam vårdnad till mig eller ensamvårdnad till honom och då sa han att han ville ha ensamvårdnad( vilket han självklart inte trodde att jag skulle gå med på) men det gjorde jag eftersom jag inte klarade av mer utav hans terror + att ta hand om 3 små barn helt själv utan nån hjälp utifrån.......

nu har dem bott med sin pappa i 2 år och även då vi mejlat med varandra har pappan "hoppat" på mig och kallat mig för både det ena och det andra, hotat mig osv... så nu har jag knappt nån kontakt med honom överhuvudtaget. vilket självklart känns i "mammahjärtat" eftersom jag inte har någon kontakt med mina barn heller.... men det är inte förräns nu jag kan "andas" på riktigt  för första gången på ca 10 år...
    Du verkar ha ett rejält bagage från förr..:S Du verkar så stark o så ödmjuk trots allt! Men man brukar ju formas av alla sina erfarenheter..
    Skönt att du känner att du kan andas igen! Det är så det ska va! {#emotions_dlg.flower}
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-07-21 20:23:58 följande:
    belly: aw tack gumman... som jag sa till pregga: du anar inte hur mycket det betyder för mig... jo väldigt stark måste man vara för att klara av det men som tur är så har jag haft ett tufft liv som har förberett mig och gjort mig stark. det som inte dödar en gör en starkare.
    {#emotions_dlg.flower}
    Ja, det är ju så, man blir starkare!
    Snart kommer du få hålla din lilla dotter... Ett litet liv att kunna älska villkorslöst.. Och du har din man, som verkar fantastisk..och ni verkar superlyckliga! Jag önskar dig verkligen allt gott i framtiden, den ser sannerligen ljus ut!
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-07-21 20:34:22 följande:
    tack så hjärtligt! gråter nästan här ju och det är inte ofta jag gör det när denna diskussionen är igång, för då brukar det bara handla om att jag går in i försvarsställning. det är säkert nån eller flera som läser härinne som tycker jag är knäpp i huvet och utan hjärta som lämnat bort mina barn... men ja.... det är ju så det är... har man inte gått i mina skor kan man omöjligt förstå.

ja, det dröjer inte länge förräns vi får vår lilla dotter :) glädjer mig så mycket, trodde inte att jag skulle få fler barn faktiskt.... trodde jag skulle bli strafffad för att jag lämnat bort mina andra... ja jag är ju troende och var rädd för att jag skulle få nåt straff... ja nu ska man inte bli helt religiös härinne men jag är otroligt glad över att få ett barn till.

tack så jätte jätte mycket för dina lyckönskningar, och ja det ser ljust ut faktiskt :) det känns i hela kroppen att allt hemskt som kan hända i livet har redan hänt mig så nu är det bara ljusa stunder kvar :) förhoppningsvis
    önskar detsamma till dig {#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Det var så lite!{#emotions_dlg.flower} 
    Jag kan inte döma dig för dina val, det tycker jag är omöjligt.. Det finns alltid skäl till varför man handlar som man gör... Jag har också gjort mina val i livet som för vissa kanske skulle verkat helt tokiga.. Men så är det.. Det är en själv som måste känna efter och agera utefter det..
    Jag är inte det minsta troende, men om det nu skulle finnas en Gud, så är jag säker på att han inte är ute efter att straffa någon.. Den saknad du måste känna i ditt mammahjärta är svårt nog...

Jag är glad över att du ser så positivt på framtiden! Jag blir rörd..
    Låt oss nu tillsammans lipa till Livet på BB..:) Jag lär göra det i alla fall...:)
    Stora kramen!
  • Belly
    Pregga skrev 2010-07-21 20:41:54 följande:
    Elinnnn

"En natt hade jag en dröm. Jag drömde att jag
    gick längs en strand tillsammans med Gud. På himlen
    trädde bilder ur mitt liv fram. Jag såg på varje bild två
    par fotspår i sanden; ett par var mina och det
    andra paret var Guds.

När den sista bilden syntes såg jag tillbaka på
    fotspåren. Jag upptäckte då att många gånger under mitt
    liv fanns endast ett par fotspår. Jag såg också att detta var
    under de mest ensamma och svåra stunderna i mitt liv.

Detta bekymrade mig mycket och jag frågade Gud
    om detta. "Gud, du sade när jag en gång bestämde mig
    för att följa dig, att du skulle gå med mig hela vägen.

Men jag ser att under de svåraste tiderna i mitt liv finns
    det bara ett par fotspår... Jag förstår inte varför du
    lämnade mig när jag behövde dig som mest."

Gud svarade: "Mitt kära barn. Jag älskar dig och
    skulle aldrig lämna dig. Under tider av svårigheter
    och prövningar när du bara kan se ett par fotspår,
    då bar jag dig.”

Vacker text!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10