Vi fortsätter, Bf aug 10
ska logga ut nu, och äta lite kvällssnacks :D
pregga: var rädd om dig. kram
ska logga ut nu, och äta lite kvällssnacks :D
pregga: var rädd om dig. kram
hej tjejer!
Alltså jag har sovit så dåligt inatt, typ vaknat en gång i timmen så vi gick inte upp förräns typ vid 11, sen stack vi ut rättså direkt så jag har bara inte hunnit logga in förräns nu.
Men jag har läst det mesta av vad skrivits, och jag blir så rörd över att typ varenda en av er frågat om mig.

tyvärr får jag säga så har vi INTE varit på förlossningen.
Imorse när jag vaknade så kändes det t.o.m som att jag inte var gravid längre.
visserligen drömde jag inatt om att min lilla flicka var född, men när jag vaknade så var det helt lugnt i magen och inte ens nån molvärk. men nu dansar hon på som vanligt och trycker sig neråt ;)
fast inga kraftigare värkar än såna jag redan upplevt... så hon tar nog igen sig några dagar nu kanske ...
på måndag/tisdag går jag ju in i v.40 eller egentligen imorrn enligt BM :D
och tack för era upplyftande ord om den knäppa barnmorskan jag pratade med! haha
nä jag kommer inte vänta på någon vattenavgång eftersom jag inte haft det förut. När värkarna håller i lite fler timmar och fler per timme kommer jag åka in. brukar heller inte ha regelbundna värkar förräns typ timmen innan krystvärkarna kommer så dem kommer jag heller inte vänta på.
tycker ändå hon ska komma ut snart.... vi längtar så
hej tjejer!
kollar bara in lite snabbt.
bara 9 dagar kvar till BF!!! ni behöver inte hålla tummarna för att jag ska föda NU, det räcker om jag får slippa gå över hahaha
idag har det varit helt lugnt i magen, nästan inte ens en sammandragning :(
men men hon kommer ju när hon kommer.
på måndag ska jag och maken gå på det första bm besöket tillsammans här i sverige. jag vill gärna att han får uppleva det och se "hur det går till här" :) men vi håller båda två tummarna på att hon kommer nästa vecka =)
fina magbilder ni lagt in :) och malinski herregud sf mått på 37 redan? mitt var på 36 i vecka 37 hihi. men det är ju bara bra det växer på :D
jag har förresten gått ner ett kilo senaste veckan.. undrans om det är okej? jag har ju gått upp ca 23 kg sen jag blev gravid så minus 1 eller 2 kg så här nära inpå är nog inget farlig?
kram
tjingeling alla tjejer!
idag har man varit i stan och gått rundor och nästan kissat på sig eftersom typ alla affärer var stängda hahaha
här är det lugnt i magen, ingen bebis på gång.
hon håller igång mest på kvällarna och sparkar som ett helt fotbollslag ;)
imorgon är det dags för BM-besök tjohoo, spännande :)
nallepuhmamma: fin magbild =) tror också det är rumpan som sticker ut där uppe, jag har rättså ofta likadan form
ang vibrationer, har jag känt det ett par gånger bara.... fast jag har ingen aning om att det skulle vara bebisen som kissar.... rätt häftigt isåfall ;)
pregga: sura uppstötningar kan du få av järntabletterna, apelsinjuicen du tar dem med ;) särskilt eftersom du tar det på kvällen
Nallepuhmamma skrev 2010-08-01 18:59:07 följande:hej allihopa!
tjoho vecka 40 går jag in i nu.
Grattis Mandy till samma vecka :D:D:D:D
jag har varit hos BM idag, tyvärr inte min ordinarie, denna var så sur och gnällig. kanske ville hon också ha semester som dem andra ?:P
lillans huvud har gått från helt rörligt till ruckbart nu så antagligen är det det som hände för ett par kvällar sen då jag hade förvärkar och många bitar av slemmisen lossnade....
jag fick inbokat en tid till den 11e augusti!!!!
jag hoppas VERKLIGEN att jag slipper gå på den ;;)
hoppas alla ni andra mår bra <3
pregga: tack :D
tetta: blir det nån bebis därborta? hihi, håller tummarna för dig... själv är jag inne på 3e förvärken på 40 minuter eller nåt sånt... men det blir säkert inget mer... beror nog på att barnmorskan var och klämde på magen vid 3... kanske. eller lite träning bara.