Vi fortsätter, Bf aug 10
Tack, jodå han växer å frodas den lille vasen, men jag e mkt orolig nu...blöder en del asså...ringde nu igen å då sa dom att det kan vara bitar av slemmis, men jag fick ju höra av läkaren idag att den inte ens e konstaterad att den finns, men jag sa inget....MEN jag blödde ju inte innan han kände på min tapp, så det borde ju vara pga det? för han fick ju in fingret lite i tappen så han kunde nudda bebis huvud....
hahahaha, min dotter blev just tvärsur på mig å sa-gillar inte dig längre, stick å brinn...jag började asg...å då kunde inte hon heller hålla sig, skitunge. hahaha ut å gå, min morsa hoppade ju för sjutton hopprep...hm, en promenix kanske jag med skulle ta mig ;)
men du, håll fortsatt kontakt med förlossningen, tycker det låter som det är på g...... fast vad vet jag, jag tror hela tiden mitt är på gång... :S som nu tex, trycker på som tusan hela förmiddagen, eftermiddagen och just nu. vi har precis varit ute på promenad i en halvtimme, superskönt väder, och så härligt att känna lillans huvud trycka sig längre ner ;)
Är helst slut just nu. Man har sprungit upp och ner i trappan här hemma. Har en väldigt klängig tjej på mig. Gå på toa. Varför ska det vara nödvändigt?? Det enda jag har hört idag är MAMMA, MAMMMA!!!!
Sen ringer ju telefon hela förbaskade tiden!
Hur går det?
Mår du bra?
Är det ngt på G??
Jasså är du hemma än?
Morr.
Så mitt humör idag är så bra. Kan jag säga. Så fort maken kommer hem så ska jag ut och gå oavsett om det regnar eller inte. Känner att jag behöver tyst och lugn runt mig. Så det blir nog en promenad i skogen och klättra lite på träd! ;)
äsch strunta i att svara i telefonen ;)
promenad är skönt. har varit igång nästan hela dagen, gått på IKEA och andra affärer och nu precis en halvtimmes promenad i friska luften ute på landet :)
prinsessan försöker trycka sig nedåt, vet inte om hon lyckas men hoppas :D