Vi fortsätter, Bf aug 10
Godmorgon alla!
först måste jag säga: herregud Pregga, vilka fötter *asg*
stackare!
Nä banne mig ingen bebis här alltså... jag tror jag sk*ter i allt nu. är så trött på det och vill bara ha uuuuuuuuuut henne... men nejdå hon trivs bra därinne. jaja det är väl bäst hon passar på att bestämma för sen när hon är född och typ 18 år framåt ska hon minsann inte få bestämma nånting alls!!! *elakt skratt*
skämt åsido.. men känner molvärk och lite tryck men inget annat. dock tror jag att jag har värkar när jag sover!? inatt har jag vaknat varannan timme och då har magen varit stenhård...
mycket mysko
det värsta av allt är nog att jag som snart fyrabarnsmamma känner mig som en förstföderska, inget ont menat, bara det att jag tror det är på gång nu hela tiden och bara väntar och känner efter ev "tecken". suck
idag har jag BF enligt barnmorskan! pyttsan, det kommer minsann ingen bebis idag!!!!
Maken tycker jag ska ha den 8e men jag tror på tisdag den 10e....
Alltså den 11e ska vi till den hemska barnmorskan igen.... vill inte!!! snälla fina lilla flickbebis, kom ut innan dess!!
men se det såhär gumman, det gör jag-i början så ville vi bara komma över v 12 å hela världen kretsade runt att våra små bebisar skulle stanna kvar i magen hos oss...vi hade turen att dom gjorde det..i början så var det en å annan som lämnade pga tråkiga besked, å man bara tackade gud för att det inte var en själv som skrev den raden....