puchelina88 skrev 2010-12-03 12:03:09 följande:
han sitter i max 15 min sen blir han trött;)
ja köp en med er en sån i dag;)
våran kille gillar att stå i våra knän så de blir ju jobbigt för armarna hihi;)
i går prata han i 1 timme de va så härligt att höra tror han säger mamma snart;)
aha okej 15 minuter var ju inte sa mkt, men traning ger ju fardighet eller hur det nu ar man sager ;)
det ar som lillan, hon orkar ligga pa magen i typ 5 minuter nu sen trottnar hon (obs hon har inte gillat det innan utan gallskrikit sa fort hon hamnat pa magen vilket resulterat i typ NOLL traning...)
som jag sa till min man for ett par dagar sen:varfor ga till gym nar man har en san har liten krabat att trana med?
haha man bar ju rattsa mkt, mycket traning for bade armar och rygg och diverse andra kroppsdelar :P
min lilla pratar ocksa ratt mycket, mest pa kvallen nar vi tycker hon ska sova hahaha, men det var likadant nar hon lag i min mage da sparkade hon loss runt 22-tiden =)
far se om det blir nat IKEA idag, ar ju svart att hinna med allt man vill nar man ar ute. Jag ammar ju inte offentligt sa vi kan vara ute max 2 och en halv timme sen maste vi hem. Och eftersom det ar fredag (helgdag har i Saudi och maken ar ledig) ska vi ata ute... Far nog bli IKEA en annan dag sa vi hinner veckohandla ocksa =)
Allt bra med dig annars?? kram