Vi fortsätter, Bf aug 10
DETTA ÄR INGEN kritikt till ngn annan som väljer att göra annorlunda utan alla är olika å tur e väl det :)
va på bvc i går och viktor väger 8000 och är 66.5 lång,han fick vaccsin i går,lite feber i dag
kände en tand i morse där nere;)
han blir 5 månader i morrn
Hej tjejer!!! god fortsättning på er alla
Vi har fortfarande en liten "latmask" här...Moa börjar nästan kunna rulla från rygg till mage, det är så hon nästan viker sig runt men inte helt...hon blir 4 mån på fredag min lilla skrutta!! Har inte börjat med några smakisar än heller,men tänkte jag ska testa lite gröt någon dag..kankse på fredag å fira 4 mån dagen,men får se!
Kitty82: Grattis! eller vad säger man?!?! Jag undrar ju mest hur din karl reagerar när han reagerade som han gjorde nu senast...min karl hade nog inte blivit alltför lycklig om jag sa att jag va gravid nu
Men om det är planerat å ni känner att det känns bra så GRATTIS!!!! ![]()

Kramhej alla fina tjejer!!!
Igår vände lillan från rygg till mage medans hon låg på golvet, för första gången.
Innan har hon bara gjort det i soffan.
Inatt sprack första tanden igenom :) Den syns inte så bra men den känns desto mer :)
Konstigt det kommer se ut sen när den växer mer, nu är ju inte snuttan tandlös längre hehe.
min lilla är 4 1/2 månad...
puchelina och bubbis: sicka fina pojkar :D såå söta
till er som ammar!
jag läste nånstans att vid 4månaders ålder så är bebisarnas magar större och att dem ska kunna hålla sig till 4-5 mål per dag (bröstmjölk alltså)
hur många gånger ammar ni per dygn??
jag räknade nån dag och fick det till 9 gånger! visserligen är hon inte vrålhungrig en enda av dem gångerna, jag erbjuder ju bröstet så fort hon gnäller typ :P hon tar ju inte napp så bröstet får hon ju när hon vill sova, vill ha tröst osv och då äter hon litegrann också.
förresten nu har min lilla vaknat precis efter att ha sovit i 90 minuter i sin egna säng för första gången (under dagen alltså)
*stolt mamma*