Bubbis10 skrev 2011-01-19 13:05:46 följande:
Tackar :) haha men det var nog de extra dagarna som kändes låååånga då :) jag försöker pumpa ut lite å idag känns det bättre,går på alvedon å ipren åxå då det känns som jordens influensa å brösten gör apont. samma här, han vill bara helamma..jag har försökt med lite annat men han vill verkeligen inte ha ngt annat än tutte,han vägrar åxå nappen nu,den e ju inte alls lika mjuk som min tutte å hos mamma kan man ju ta sig en slurk emellanåt om man vill det åxå.hahaha
Jo det sa min bvc till mig åxå att gluten ska introduceras under amningen men som du säjer, det finns ju dom som inte ammar alls..men jag antar då att det finns gluten i ersättningen? Men hoppas du har rätt att det inte e ngn fara..
en annan sak-min lille krabat har ju blivit VÄLDIGT medveten om saker å ting, skriker jag till lite så slutar mamma genast att göra rent näsan osv....jag får ju hålla fast han lite för han bli helt vild när näsan ska göras rent,men jag måste ju...å får apdåligt samvete..iallafall jag försökte ge han renässans näsdroppar å han blir vild å rör sig å vänder å vrider så han fick några droppar i ögat :( det e väl ingen fara va? det e ju vanligt koksalt....han är i stort sett alltid glad men börjar bli väldigt bestämd med vad han vill å inte...å det visar han TYDLIGT! imon ska han ta vaccin nr 2..å jag bävar med en stor klump i magen..
jo det kanske finns gluten i ersättningen men då får dem ju det från dag 1? lite konstigt, fattar noll haha
min lilla har redan fått 2 vaccinationer o hon gillar inte det alls! stackaren... om 1 månad är det dags för vaccination nr 3 :S det är bara att göra det och trösta så gott det går.
ang näsdropparna så vet jag inte, har aldrig gett näsdroppar till mina barn