Bubbis10 skrev 2011-02-22 11:56:58 följande:
hahaha jaa ryggradslös orm..det ska jag nog fixa då jag gjort det....*host* innan...hahahahhaah
eh jag fattar inget, har nog missat nåt haha
Fröken Catrin skrev 2011-02-22 23:04:39 följande:
Hej tjejer!
Kikar in och säger hej :) läser varje dag, men hinner aldrig svara. Har och göra hela tiden känns det som. Har en väldigt kinkig liten fröken som gnäller och gråter för minsta lilla, blöjbyte och byta kläder är verkligen inga favoriter. Hon har börjat få upp en framtand i nederkäken, så det kan vara det som spökar. Eller ett utvecklingssprång. Hon är ju 7 mån den 1:a. Väger ca 8,5 kg och ca 70 lång :) älskar sina fruktpuréer och gröt samt morot, men "mat" vill hon banne mig inte ha än. Haha. BVC sa att sålänge hon äter, mår bra och går upp i vikt så gjorde det inget utan "maten" :)
Är jag hemsk som mamma om jag känner mig lite frustrerad, trött och sliten när hon är så kinkig hela dagarna? :( jag vet att hon inte kan hjälpa det :( älskar mitt lilla hjärta över allt annat och skulle inte byta bort en sekund! :) hon sover fortfarande hela nätter, 19.30-06.30 :) skönt för henne det :) (och mig) ;)
Stor kram till er alla från oss!
Tänker på er allihop!
hej vännen! hemsk? nej självklart inte! hoppas hennes period går över dock. min lilla hade en gnäll period i typ 6 veckor efter sin 3 månaders dag men nu vid 6 månader är hon glad mest hela tiden, men det kommer säke'rt en gnäll period snart igen ;)
stor kram tillbaks!