Bubbis10 skrev 2011-03-18 10:47:44 följande:
Elinnnn
kan ej citera men-
Att din lilla kan vara orolig på natten kan bero på flera olika saker,bla alla nya intryck,OCH tandsprickning.
Min lilleman gnager febrilt på bitringen som just nu e det bästa som finns förutom mamma såklart, hahaha
ang att dom säkert inte vet vad mamma är så tror jag fektiskt helt säkert att dom vet exakt, iallafall min lille. När ngn säjer -var är mamma så tittar han på mig å säjer mamma :)
jag blir nästan tårögd, hahaha goa unge aså.
Idag ska vi till bvc å det ser jag fram emot...
å igår så tror jag att jag fick ett genombrott med en viss ngn å det kändes så jäkla skönt:)
kan nog bli bra tills sist kanske..
jag sa det till en god vän igår-Dominic kommer gå före han kryper,e väldigt stark i benen å står upp själv när jag håller han i armarna endast för balansen..hihihi Nu går det undan :)
Hur äter din lilla? här e det ett mål om dagen men nu har han inte gjort nr 2 på 2 dagar heller...oron kommer smygandes...men jag avvaktar å ser..han måste ju börja med riktig mat med.
jo jag vet att det kan bero på dem sakerna. hon har ju redan 2 tänder därnere men det är ju rättså bubbligt i hela tandköttet på henne, dem där uppe kommer nog snart ser det ut som och visst utvecklas hon massa på dagarna också, nu har vi varit bortresta i en vecka och hon sover som vanligt igen.... :D
skönt att det gick bra på BVC och "genombrottet med en viss ngn"
min lilla är också väldigt stark i benen och ställer sig upp och drar sig upp mot både stående och sittande, haha jag har också sagt det : hoon kommer säkert gå innan hon kryper, ;)
Min lilla äter ett mål gröt och en halv portion lagad mat. Vi ska denna vecka införa ännu en smakis lagad mat till middag. Så hon kommer äta en hel portion gröt, halv port lagad mat till lunch och smakis till middag. Amning så mkt hon vill. Nu under dubai veckan har hon fått gröt en gång om dagen och amning resten eftersom utbudet av burkmat inte är så bra (finns bara potatis och grönsaker) och dessutom jättedyrt. Men nu är vi hemma igen och vi hoppar snabbt in i gamla rutiner.
Inatt sov hon från 22-05 utan att äta. vid 5 ammades hon och sov vidare till kl.8 och då fick hon gröt till frukost.