Vi fortsätter, Bf aug 10
hoppas han sover lika bra inatt :D
boken heter>
"the good housekeeping" illustrated book of pregnancy and baby care...
finns säkert liknande i sverige på svenska..
häri skriver dem tex sov schema och matschema osv.
superintressant och jag som är en rutin människa älskar scheman ;);)
hej tjejer!
hoppas allt är bra med er!
nu har jag gett min lilla lite smakisar ett tag, det hon smakat hittills är bara potatis och morot alltså som riktiga smakisar, idag gör jag squash till henne.
Men vad mer kan man hitta på...ja förutom ärtor och majs...
Förslag på smakisar tack :D
malten> hittar inga palsternackor här konstigt nog haha, finns massa grönsaker i affärerna som jag inte ens vet vad det är! hahaha så jag får köra på det som jag känner igen. när du gjort ärter och majs trycker du genom den puren genom sil för att få bort skalen eller det går bra att ha kvar dem?? hur länge körde ni smakisar innan det blev en hel måltid? När började ni med kött? Min lilla är ju 6½ månader men har bara fått smakisar i 2 veckor.
malten> hittar inga palsternackor här konstigt nog haha, finns massa grönsaker i affärerna som jag inte ens vet vad det är! hahaha så jag får köra på det som jag känner igen. när du gjort ärter och majs trycker du genom den puren genom sil för att få bort skalen eller det går bra att ha kvar dem?? hur länge körde ni smakisar innan det blev en hel måltid? När började ni med kött? Min lilla är ju 6½ månader men har bara fått smakisar i 2 veckor.