Oväntad skrev 2011-05-06 18:22:35 följande:
Välkommen tillbaka

Skönt att höra att ditt liv blivit bättre iom flytt..
Mja tack gumman men jag ska inte stanna här inne utan ville bara förklara varför jag lämnade å önska er alla lycka till med era små,det har varit en fantastisk resa att dela all glädje,oro skratt å tårar med er tjejer å ni kom att betyda mkt hur konstigt det än låter. Jag kan vara en ganska så impulsiv människa å kan ibland säja saker utan att riktigt tänka mig för å iblans så sårar jag på kuppen vilket absolut inte är min avsikt.
Japp nu har vi flyttat till gräddan av socitet, haha å då skojjar jag inte. kan inte fatta att det e sant faktiskt,så vackert e det å vi har sjön bara backen nedanför vårt hus. Allt går kanonbra nu å jag lämnade kvar mitt förflutna å mitt gamla liv på den tidigare orten å har fått en nystart i livet, jag välsignades med en ny chans å den tänker jag ta vara på. önskar dig allt gott gumman, puss å kram till dig å dina små.
elinnnnn skrev 2011-05-06 20:47:37 följande:
skönt med flytt hoppas ni mår mycket bättre nu allihoopa. är du tillbaks nu igen eller? :D
Tack, jag mår skitbra men nej jag kommer inte vara medlem på Fl ngt mer..utan e bara inne för att tacka er alla underbara,många stunder som var svåra så fanns ni där å det glömmer jag aldrig,ni har var och en av er en speciell plats i mitt hjärta...även nallepuh mamma som jag hoppas det går bra för.
det känns lite tungt i hjärtat att inte kunna prata med er mer,men jag har mina skäl å anl..då ngn la ut en massa info om mig å mitt privatliv så illa som det ändå blev så känner jag att det e bäst att lämna ist,man får välja sina fighter. denna kallesfru..ja jag finner inte ord för en så elak människa,uch säjer jag bara. som hon går på folk som redan mår dåligt å lägger sig i allt överallt..det va ju så man mådde illa.
Mitt x å jag fungerar oväntat bra som vänner å han bygger upp en trygg å stabil relation med vår son vilket glädjer mig,jag har fått en distans till honom å faktiskt släppt taget helt,vilket jag aldrig trodde jag skulle kunna..men men än e inte undrens tid förbi.
jag träffade en kille här inne som kom att bli en av mina bättre vänner-nik70 kallas han å vi umgås som goda vänner...ja vänner å inget annat, hahaha men han e såå snäll å han får mig att inse hur en man kan vara.
tack för det NK. Du betyder mkt :)
Tjejer...ni är sdom sagt alla speciella för mig å ni delade min resa med min största lycka,min graviditet med discoprinsen,ni delade min besvikelse över hur pers i mitt liv betedde sig..ni har stöttat,peppat,blivit arga på mig å vissa besvikna...å för just de sista 2 nämnda ber jag så mkt om ursäckt för..det var aldrig min avsikt.
stressen som befann sig i mitt liv tog mkt energi å kraft...å nu äntelöigen så är den borta..å jag njuter av livet å det fullaste.
Önskar dig å alla andra här inne (mina bruttor) hehe all lycka i livet,massor med pussar å kramar till er underbara kvinnor,mammor,å vänner...kom ihåg-ni ät värdefulla! och såklart,puss till era små..